کد خبر: ۶۹۱۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

نگرانی قانونگذاران آمریکایی از ورود سلاح به صحن مجلس نمایندگان

یک عضو مجلس نمایندگان بیان کرد که با همکارانش نگران ورود سلاح به صحن این مجلس هستند.
نگرانی قانونگذاران آمریکایی از ورود سلاح به صحن مجلس نمایندگان
آفتاب‌‌نیوز :

«الکساندریا اوکازیو کورتز» نماینده دموکرات ایالت نیویورک جمعه به شبکه سی. ان. ان گفت: هنوز نسبت به سایر اعضای کنگره احساس امنیت نمی‌کنیم. یکی از اعضا امروز تلاش کرد تا به صحن مجلس نمایندگان سلاح بیاورد.

این نگرانی در حالی است که «اندی هریس» نماینده جمهوری‌خواه ایالت مریلند در مجلس نمایندگان تلاش کرد تا به صورت مخفیانه سلاح به صحن مجلس ببرد.

نمایندگان آمریکا اجازه ندارند در صحن مجلس سلاح گرم داشته باشند. اما کورتز معتقد است که هریس تلاش کرد تا سلاحش را به صورت پنهانی به صحن ببرد.

کورتز افزود: وقتی بر خلاف قوانین، سلاح به صحن مجلس می‌آورید همه اطرافیان در معرض خطر قرار می‌گیرند. این کار غیرمسؤولانه و خلاف قوانین است.

این در حالی است که «لوران بوبرت» نماینده جمهوری‌خواه ایالت کلرادو در مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که حق دارد در واشنگتن دی سی و کنگره برای حفاظت از خود سلاح حمل کند.

تلاش برخی اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان برای حمل سلاح در حالی است که هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا ششم ژانویه به کنگره حمله کردند و مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری جدید این کشور در میان تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین