کد خبر: ۶۹۱۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

درگیری لفظی فکری با سرپرست سایپا/ اعتراض مداوم آبی‌ها به داوری

در اواخر نیمه اول دیدار استقلال و سایپا، محمود فکری با سرپرست تیم فوتبال سایپا درگیری لفظی پیدا کرد.
درگیری لفظی فکری با سرپرست سایپا/ اعتراض مداوم آبی‌ها به داوری
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیش از آغاز بازی محمود فکری به سمت کادر فنی سایپا رفت و با آن‌ها خوش و بش کرد.

همچنین سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان استقلال به سراغ کادر فنی سایپا رفت و آن‌ها در آغوش گرفت.

محمد دانشگر و داریوش شجاعیان با پوشیدن پیراهنی که عکس حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان بود، برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند.

در عکس دسته جمعی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری قاب عکسی از یونس علیشیری، پیشکسوت فقید عکاسی به دست داشت و به نوعی از او تقدیر کرد.

در جریان بازی، محمود فکری و ابراهیم صادقی کنار خط بودند و از نزدیک مشغول هدایت تیم‌هایشان بودند.

استقلال در دقیقه ۱۸ بازی در محوطه جریمه سایپا حضور داشت و در آن صحنه بازیکنان استقلال معتقد بودند که توپ به دست بازیکن سایپا برخورد کرده است. این مساله باعث اعتراض آبی‌ها به داور شد اما محمود فکری نسبت به این صحنه اعتراضی از خود نشان نداد.

در دقیقه ۳۶ بازی، شیخ دیاباته با نفوذ به محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد اما دروازه‌بان به سمت دیاباته رفت و فرصت این بازیکن را دفع کرد. برخورد دیاباته با دروازه‌بان باعث شد استقلالی‌ها معتقد به پنالتی باشند و به تصمیم داور اعتراض کنند.

در دقیقه ۳۹ بازی، محمود فکری با خوش‌نظر سرپرست تیم فوتبال سایپا درگیری لفظی پیدا کرد که با وساطت داور چهارم بازی این درگیری رفع شد.

آبی‌ها در جریان بازی به خاطر تصمیمات داوری، چندین بار به داور اعتراض کردند.

در صحنه آخر نیمه اول بازی،‌ استقلالی معتقد بودند توپ به دست بازیکن سایپا برخورد کرده اما داور اعتقادی به خطای هند نداشت. این مساله باعث شد با سوت پایان نیمه نخست، جنجال بزرگی در زمین ایجاد شود و کادر فنی دو تیم به زمین بیایند. دانشگر به خاطر اعتراض شدید به داور کارت زرد گرفت و توسط عمران‌زاده مربی استقلال آرام شد.

با ادامه اعتراض‌های دانشگر، به نظر رسید که داور قصد دارد با دادن کارت زرد دوم، بازیکن استقلال را اخراج کند اما بازیکنان و کادر فنی استقلال، داور را دوره کردند و درخواست‌های آنها باعث شد که داور از دادن کارت دوم منصرف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین