کد خبر: ۶۹۱۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

فکری: به اشتباهات داوری عادت کرده‌ایم/از صدرنشینی استقلال ناراحت هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: برخی از اینکه استقلال به صدر جدول رسیده و توانسته خودش را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کند، ناراحت هستند.
فکری: به اشتباهات داوری عادت کرده‌ایم/از صدرنشینی استقلال ناراحت هستند
آفتاب‌‌نیوز :

«محمود فکری» پس از پایان بازی استقلال و سایپا که با شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود:شاید شکست ما به عدم تمرکز بازیکنان بر می‌گردد.آنها در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتند و نتوانستند آن چیزهایی که می‌خواستیم انجام دهند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: فرصت‌هایی که در این مسابقه به دست آوردیم از دست دادیم تا فرصت برنده‌ شدن را از دست بدهیم.

فکری تصریح کرد: فوتبال روی خوبش را به ما نشان داد، در روز که باید برنده و با امتیاز از زمین خارج می‌شدیم شکست خانگی را متحمل شدیم.

وی اظهار داشت: به تیم سایپا تبریک می‌گویم که نمایش خوبی داشت و توانست برنده از زمین خارج شود.

سرمربی استقلال درباره داوری این مسابقه اغلام کرد:عادت کرده‌ایم که داوری به ضرر استقلال باشد و سوت‌ها علیه تیم ما باشد. استقلال خیلی تنهاست و به جایی وصل نیست.

وی افزود:خیلی‌ها ناراحت هستند از اینکه استقلال به صدر جدول رسیده است و توانسته خودش را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کند.

فکری در پایان گفت: به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد اما آنها بازی‌های خودشان را انجام می‌دهند ولی ما با فاصله کمی به میدان می‌رویم و فرصت انجام تمرینات تاکتیکی را نداریم. باید تلاش را کنیم تا با مشکلاتی که داریم خود را در جمع تیم‌های بالای جدول حفظ کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
آقای فکری دررفتاروگفتارت وکردارت واقعا تجدیدنظرکنید واقعیت این است که اولاکاریزمانداریددومافاقدپرستیژ سرمربی بودن هستید.یکبارهم اگرشده بعدبازی فیلم حرکاتت راکنارزمین ببینید.بااین روش قول میدهم موفق نخواهیدشد.داورهم انسان است اشتباه می کندتاحال درفوتبال اروپااینقدراعتراض به داوررا دیده اید؟واینکه می فرمایید درراس جدول بودن بوی قهرمانی می دهدوعده ای حسادت می کنند.این حرفها مسخره است.زیرا قهرمانی تا آخرین بازی ممکن است دست بدست گردد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین