کد خبر: ۶۹۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
با این هت تریک بعید است زوله اجازه جدایی بدهد

تازه‌ترین واکنش گوچی به پیشنهادهای لیگ برتر

رضا قوچان‌نژاد گفت: دلایلی وجود دارد که اخیرا خیلی بازی نمی‌کنم. متاسفانه بین من و سرمربی تیم اتفاقاتی رخ داد و در فصل قبل چند بار بحثمان شد.
تازه‌ترین واکنش گوچی به پیشنهادهای لیگ برتر
آفتاب‌‌نیوز :

رضا قوچان‌نژاد اخیرا با درخشش در بازی این هفته تیم زووله توانسته دوباره نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد و در لیگ هلند تاریخ‌سازی کند. او امروز با سعید اکبری در برنامه سلام صبح بخیر گفت و گویی تصویری داشت:

هت تریک تاریخی در لیگ هلند

این هفته بازی خیلی سختی داشتیم و خدا را شکر 3 بر یک برنده شدیم و خوشحالم که توانستم در 12 دقیقه هت‌تریک کنم و به عنوان بازیکنی که دو بار به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ هلند هت‌تریک کرده رکورددار شوم.

حضور در فوتبال ایران

هر فصل در ایران این بحث که من برمی‌گردم یا نه وجود دارد و این صحبت‌ها بوده است. من همان‌طور که قبلا گفتم در اروپا قرارداد دارم و شش ماه دیگر از قراردادم باقی مانده و هنوز چیزی مشخص نیست اما موقعیت حضور در ایران هم وجود دارد و این موضوع شدنی است و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی‌توانم قطعی بگویم که به ایران می‌آیم یا آن را رد کنم.

مشکلات با سرمربی زووله و جدایی از این تیم

صحبت‌های زیادی درباره جدایی من از زووله وجود دارد ولی فکر کنم پس از بازی آخر دیگر امکان این موضوع وجود نداشته باشد. فکر نکنم باشگاه به آسانی اجازه جدایی دهد. دلایلی وجود دارد که اخیرا خیلی بازی نمی‌کنم. متاسفانه بین من و سرمربی تیم اتفاقاتی رخ داد و در فصل قبل چند بار بحثمان شد. برای همین کمی حس جنگ داریم و متاسفانه این اتفاق برای من رخ داده ولی من بازیکن حرفه‌ای هستم و چه بازی کنم یا نه تلاشم را می‌کنم و خیلی خوشحالم که توانستم هت تریک کنم و به تیم کمک کنم بازی را ببرد و این حس و انتقام ورزشی برایم مهم بود.

دلتنگی‌های رضا گوچی

وقتی مردم من را در صفحات اجتماعی روی صحنه گل‌های حساسم به کره جنوبی، عراق، امارات تگ می‌کنند و حس خیلی خوبی دارد و از مردم تشکر می‌کنم که این گل‌ها را یادشان است. دلم برای تیم ملی خیلی تنگ شده است و خاطرات بسیاری خوبی از بازی‌های حساس، رفاقتی که بین بازیکنان بود دارم و خدا را شکر می‌کنم که این لحظات را تجربه کردم.

نگرانی برای تیم ملی

متاسفانه وضعیت تیم ملی خیلی خوب نیست و امتیازات لازم کسب نشده ولی امیدوارم بچه‌ها بتوانند نتایج لازم را بگیرند چون برای مردم و بازیکنان چیزی شیرین‌تر از صعود به جام جهانی نیست و مطمئن هستم اگر بچه خودشان را باور کنند، شدنی است. دوروبر تیم ملی در سال های اخیر شلوغ بود. امیدوارم بچه ها خودشان را یکجوری جمع کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین