کد خبر: ۶۹۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

پایتخت‌نشین‌ها علیه استقلال؛ هفت امتیازی که پرید

استقلال در تقابل با سه تیم همشهری خود در لیگ برتر به هیچ بردی نرسید و هفت امتیاز را از دست داد.
پایتخت‌نشین‌ها علیه استقلال؛ هفت امتیازی که پرید
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا دومین باخت این فصلش رقم بخورد و امتیازاتش از ۲۲ تجاوز نکند.

شاگردان محمود فکری در سومین جدال با یک تیم تهرانی در لیگ بیستم بازهم در کسب پیروزی ناکام ماندند. آبی‌پوشان تهرانی در هفته چهارم به مصاف پیکان رفتند و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شدند. در هفته هشتم جدال با پرسپولیس از راه رسید. دیداری که در پایان با حساب ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد و استقلالی‌ها در آخرین لحظه از شکست گریختند. در نهایت جدال با تیم ابراهیم صادقی که منجر به باخت یک بر صفر شد.

استقلال در تقابل با تیم‌های همشهری خود در نیم‌فصل از ۹ امتیاز ممکن تنها ۲ امتیاز را به دست آوردند و بردی عایدشان نشد. به عبارتی دیگر تیم‌های تهرانی هفت امتیاز از همشهری آبی‌پوش خود سرقت کردند تا استقلال تنها ۲۲ درصد امتیازات ممکن را به دست آورده باشد.

استقلال در لیگ نوزدهم مقابل تیم‌های تهرانی ۶ بازی را انجام دادند که ماحصل آن هفت امتیاز بود. استقلال در دور رفت فصل قبل هم چهار امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را به دست آورده بود که حالا با یک پس‌رفت همراه شده است. تنها برد آبی‌ها در نیم فصل اول لیگ نوزدهم مقابل تیم‌های تهرانی به پیروزی چهار بر صفر برابر سایپا برمی‌گشت که پس از انجام دیدارهای نیم‌فصل دوم به تنها برد آنها مقابل تیم‌های تهرانی در کل فصل تبدیل شد تا مشخص شود مدتی است استقلالی‌ها با تیم‌های تهرانی در بحث نتیجه‌گیری به مشکل خورده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین