کد خبر: ۶۹۲۱۸۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

پیروزی بارسلونا برابر الچه در غیاب مسی

تیم بارسلونا درحالی‌که یکشنبه شب «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، الچه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.
پیروزی بارسلونا برابر الچه در غیاب مسی
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «رونالد کومان» در این دیدار که از هفته بیستم لالیگا و در ورزشگاه «مانوئل مارتینز» برگزار شد، به رغم برتری مالکیت برابر الچه فقط ۲ بار از موقعیت های بدست آمده به خوبی استفاده کرده و به گل رسیدند.

«فرانکی دی یونگ» در دقیقه ۳۹ و «ریکی پویگ» در دقیقه ۸۹ برای بارسلونا در این دیدار گلزنی و سه امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه برای تیمشان به ارمغان آوردند.

بازیکنان بارسلونا با کسب هرسه امتیاز این دیدار ۳۷ امتیازی شده و با یک پله صعود در جایگاه سوم جدول رده بندی لالیگا و در یک قدمی رئال مادرید که در مکان دوم این جدول است قرار گرفتند.

بازیکنان الچه نیز که هشتمین باخت خود را در این دیدار تجربه کردند با ۱۷ امتیاز به جایگاه نوزدهم جدول بیست تیمی این رقابت ها سقوط کردند.

مسی در فینال سوپرجام اسپانیا که هفته پیش برابر بیلبائو برگزار شد در دقایق پایانی از کوره در رفت و با زدن مشت به بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد. او به همین دلیل با دو جلسه محرومیت مواجه شد و امشب نتوانست تیمش را همراهی کند.

هم اکنون اتلتیکو مادرید با ۴۴ امتیاز صدر جدول رده‌بندی لالیگا را در اختیار خود دارد و رئال مادرید نیز با ۴۰ امتیاز و دو بازی بیشتر، این تیم را در صدر تعقیب می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین