کد خبر: ۶۹۲۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

فیلم| نوبخت پای صحبت بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران نشست

رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (دوشنبه) در جمع بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران حاضر شد و صحبت‌ها و مطالبه‌های آنها را شنید.
فیلم| نوبخت پای صحبت بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران نشست
آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران در مقابل درب سازمان برنامه و بودجه درباره عدم اجرای همسان سازی حقوق خود تجمع کردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه پس از اطلاع از تجمع این افراد دستور داد درب سازمان‌ مربوطه به روی تجمع کنندگان گشوده شود و خود نیز در میان تجمع‌کنندگان حاضر شد.

نوبخت در جمع حاضران با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، ۱۰۰درصد انجام شده است، گفت: مطلع شدم که در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی، فقط ٣٠ درصد این موضوع انجام شده است.

وی افزود: با ارسال لایحه‌ای دو فوریتی به مجلس زمینه تقنینی همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را فراهم کردیم و همچنین منابع مالی قابل ملاحظه‌ای را برای آن در بودجه ١۴٠٠ درنظر گرفتیم.

این سخنان معاون رییس جمهوری با فریاد الله اکبر و تشویق تجمع کنندگان روبرو شد.

رییس سازمان برنامه بودجه کشور از نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی دعوت کرد تا همچون نمایندگان بازنشستگان لشگری و کشوری، جلسات هفتگی مستمری با وی داشته باشند تا متناسب سازی حقوقشان را تا حصول به نتیجه دنبال کنند.

همچنین پیش از این محمد باقر نوبخت در گفت‌وگوی اینستاگرامی با بازنشستگان درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفته بود که بزرگترین بودجه برای بازنشستگان در لایحه ۱۴۰۰ گنجانده شده تا آنچه از متناسب سازی حقوق آنها باقی مانده، اجرایی شود.

وی تاکید کرد «به قولی که به شما داده‌ام، پابرجا هستم.» حتی برای کسانی که عضو غیرهیات علمی فرهنگیان هستند نیز این موضوع اعمال خواهد شد. این اقدام غیر قابل بازگشت است، چون قانون شده، حتی اگر دوره قانون برنامه تمام شود، آثار حقوقی و قانونی آن متوقف نمی‌شود.

نوبخت پای صحبت بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران نشست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Poland
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
1
درود بر همه کسانی که درجهت رفع تبعیض بین بازنشستگان دولتی وکارگری سخت کوشیدند،مخصوصا آقای حاجی دلیگانی نماینده شجاع وبا شرف مجلس وآقای هاشمی از کانون بازنشستگان کارگری اصفهان.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین