کد خبر: ۶۹۲۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

گل‌محمدی: رسول‌پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد

سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات زیادی وجود دارد اما باید بجنگیم و شرایط‌ را برای خودمان جوری رقم بزنیم که از این مشکلات عبور کنیم.
گل‌محمدی: رسول‌پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. حتی گل دوم را هم می‌توانستیم بزنیم اما روی دو ایستگاهی، حریف توانست استفاده کند. دو بار روی دروازه ما آمدند و هر دو بار هم متاسفانه گل خوردیم. در زمینی که فوتبال بازی کردن روی آن سخت است، هر چقدر هم تلاش کردیم تا جبران کنیم متاسفانه بی نتیجه بود و به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: به هر صورت باید بیشتر کار کنیم و بیشتر حواس‌مان جمع باشد چون بالاخره یک سری مشکلات وجود دارد و کاری که باید انجام دهیم این است که تمرکزمان روی کار و تمرینات‌مان باشد و در ادامه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با بازی دادن شیری و حسینی در خط دفاع و استفاده نکردن از محمد انصاری گفت: انصاری هنوز شرایط بازی ندارد و حداقل باید چند بازی تدارکاتی انجام دهد. ریسک بالایی است بخواهد در این بازی‌های سخت برای ما بازی کند و با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم که خدایی نکرده دوباره مصدوم شود. به هر صورت دو دفاع وسط اصلی‌مان را به خاطر شرایطی که در بازی قبل برای‌مان به وجود آوردند و باعث مصدومیت این دو بازیکن ما شدند، نداشتیم.

او اضافه کرد: هر چه داشتیم در خط دفاعی و حمله استفاده کردیم اما در هر صورت اتفاقاتی که از گذشته برای ما افتاده تبعات دارد و این تبعات را داریم می‌گذرانیم و متاسفانه شرایطی داریم که تا می‌توانیم باید تحمل کنیم و سر سختانه دنبال این باشیم که تمرکزمان را از دست ندهیم و راه‌مان را ادامه دهیم. مشکلات زیادی وجود دارد اما باید بجنگیم و شرایط‌ را برای خودمان جوری رقم بزنیم که از این مشکلات عبور کنیم.

گل محمدی درباره رفتن رسول پناه گفت: رفتن او دردی را از ما دوا نمی‌کند. او چند ماه اینجا بود و مشکلات زیادی برای باشگاه به وجود آورد و با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد. کارش دیگر تمام شد و هیچکس هم نمی‌آید بپرسد چرا این کارها را کردی و چرا این اتفاقات افتاد. متاسفانه امسال شرایطی را برای پرسپولیس رقم زدند که قبلا هم درباره‌اش گفتم. نمی‌خواستند امسال تیم ما نتیجه بگیرد و پنجمین قهرمانی را به دست بیاورد و دلیل اصلی‌اش همین است.

او اضافه کرد: هیچ دلیلی ندارد با تیمی که برای فوتبال کشورمان آبرو و اعتبار جمع کرده، چنین کاری کنند. طبیعی نیست بعد از فینال چنین مشکلاتی برای پرسپولیس بیاید و فکر می‌کنم دست‌های زیادی در کار بود که نگذارند این تیم به راهش ادامه دهد. هیچکس هم نیست جواب دهد و تبعات تصمیم‌گیری‌های گذشته را داریم می‌گذرانیم. بازیکنان‌مان یکی یکی از دست‌مان رفتند و بعدش هم بیانیه می‌دادند که رفتن بازیکنان تاثیری در روند باشگاه ندارد. بیانیه مسخره‌ای دادند و کارهایی که انجام دادند را با این بیانیه توجیه کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاپان عنوان کرد: تبعات این مشکلات در تیم وجود دارد و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بیشتر تلاش کنیم و تمرکزمان روی کارمان باشد و چاره‌ای نداریم. حق نداریم نسبت به احساسات 40،50 میلیون هوادار بی تفاوت باشیم و باید سعی کنیم از این مشکلات عبور کنیم و آینده خوبی برای این باشگاه رقم بزنیم. نباید در مورد تیم‌ها تبعیض قائل شویم. برای یک تیم چهار من مسئول پولدار و متمول می‌گذارند و نمی‌گذارند آب در دل تیم تکان بخورد و هیچ مشکلی احساس کنند. در یک تیمی هم مثل ما آدم‌های ضعیفی می‌گذارند که باشگاه را شخم زدند و رفتند و کسی هم نیست که بگوید چرا این کارها را می‌کنند و این اتفاقات افتاد. در هر صورت باید این مشکلات را یکی یکی سپری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
با دلالی و پورسانت گیری از بازیکنان، تیمی که ابر و باد و مه و خورشید و ۱۰ تا وزیر و رییس جمهور و اطلاعات و مخابرات و سپاه پشتش هستن رو به وضعی انداخته که دیگه با حمایت همه جانبه داور ها هم نمی تونن یه تیم ته جدولی را ببرند. اخلاق ورزشی در کشور را نابود کردن و حرفهای خنده دار هم میزنن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین