کد خبر: ۶۹۲۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

کشف حدود ۷۰۰۰ دستگاه "ماینر" از یک آپارتمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی محل دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و کشف ۶هزار و ۹۸۴ دستگاه ماینر خبر داد.
کشف حدود ۷۰۰۰ دستگاه
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی با اعلام خبر کشف حدود هفت هزار دستگاه ماینر در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: پرونده‌ای مبنی بر دپو و نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر)، به پلیس امنیت اقتصادی تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، مردی با تأسیس شرکتی فنی و مهندسی اقدام به آماده‌سازی و بهره‌برداری 6 هزار و 984 دستگاه ماینر کرده بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند محل شرکت را در آپارتمانی در محدوده کیلومتر هشت جاده کرج شناسایی کنند. با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک اصلی کالاها را دستگیر کنند. در بازدید و بازرسی از محل تعداد 6 هزار و 312 دستگاه ماینر نصب‌شده و تعداد 672 دستگاه ماینر آماده نصب نیز کشف شد.

به‌گفته گودرزی، تا اخذ نظریه کارشناسان توسط اداره برق و بررسی مجوز (برگ سبز ماینر)، شرکت فنی و مهندسی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: هیچ راه رایگان و بدون زحمتی برای کسب درآمد از این طریق وجود ندارد و کسب درآمد از طریق "بیت‌کوین" مستلزم زمان و پول برای خرید دستگاه و تجهیزات و البته کسب تجربه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
اینارو ولش برین گنده هارو بگیرین..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین