کد خبر: ۶۹۲۳۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷

انتقاد پوتین از اعتراضات در روسیه

رئیس‌جمهوری روسیه در یک ویدیوکنفرانس با دانشجویان به مناسبت روز دانشجو در این کشور درباره اعتراضات روسیه اظهارنظر کرد و گفت، این اعتراضات نمی‌تواند خطری برای روسیه باشد.
انتقاد پوتین از اعتراضات در روسیه
آفتاب‌‌نیوز :

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با یادآوری واکنش‌های قاطع و شدید مقامات آمریکا در قبال شورشیان مقابل ساختمان کنگره در ششم ژانویه پیوستن نوجوانان کم سن و سال به اعتراضات روسیه را با اقدامات تروریست‌هایی مقایسه کرد که از کودک سربازان سوء استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، پوتین اظهار کرد، فیلم مخالفان را ندیده که مدعی هستند او کاخی در ساحل دریای سیاه در جنوب روسیه دارد.

او این مساله را دروغ‌های کسل کننده توصیف کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه افزود: هیچ چیزی مثل املاک خصوصی نه من و و نه نزدیکانم هرگز نداشته‌ایم. بیش از ۱۰ سال است که اطلاعاتی از این دست به انواع مختلف منتشر می‌شوند و اکنون فرصت مناسبی است که با همه آن را مطرح و ذهنیت شهروندان روس را از این مسائل پاک کنیم. آنها این فلیم‌ها را در اینترنت منتشر می‌کنند اینها نوعی فیلم و برنامه‌های ویدیویی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
مگه توروسیه اعتراض هست صداوسیمای میلی که فقط شهادت جورج فلوید رانشان میده چیزی از روسیه نمی گه نه بعیده اعتراضی باشه تازه اگر هم باشه فتنه است واعتراض نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
20 سال ریاست جمهوری با انواع روشها و حیله ها عین دموکراسی است، آنها که میگویند جناب پوتین دیکتاتور است مغرض و دروغگو هستند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین