کد خبر: ۶۹۲۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

بایدن با ۶۳ درصد رضایت از عملکردش شروع کرد

نتایج نظرسنجی جدید پایگاه خبری هیل-هریس‌ایکس نشان می‌دهد، نخستین میزان رضایت از ریاست جمهوری جو بایدن برابر با ۶۳ درصد است.
بایدن با ۶۳ درصد رضایت از عملکردش شروع کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 تنها ۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از عملکرد جو بایدن در کاخ سفید رضایت ندارند.

به گزارش پایگاه خبری هیل، ۹۴ درصد از رای‌دهندگان دموکرات و ۶۲ درصد از رای‌دهندگان مستقل اعلام کردند که از عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور راضی هستند.

این در حالی است که ۷۰ درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه از عملکرد بایدن تاکنون ابراز نارضایتی کرده‌اند.

این نظرسنجی که در تاریخ ۲۱ و ۲۲ ژانویه یعنی در نخستین دو روز کامل کاری بایدن به عنوان رئیس جمهور صورت گرفت، نشان می‌دهد که ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد بایدن در مسائلی چون اقتصاد، رونق شغلی و مبارزه با تروریسم حمایت می‌کنند.

۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند نحوه عملکرد بایدن در زمینه مهاجرت را تایید می‌کنند و ۶۰ درصد نیز از عملکرد بایدن در امور خارجه ابراز رضایت کردند.

براساس این نظرسنجی، بیشترین میزان حمایت از عملکرد بایدن در مسائل مربوط به اداره دولت و نحوه مدیریت پاندمی کرونا بوده که به ترتیب برابر با ۶۵ و ۶۹ درصد بوده است.

یکی از نظرسنجی‌های اخیر پایگاه خبری هیل-هریس‌ایکس نشان داده بود که اکثریت رای‌دهندگان به توانایی بایدن در دستیابی به اهداف کلیدی ذکر شده در برنامه ریاست جمهوری‌اش به ویژه اهداف مربوط به پاندمی کرونا اطمینان دارند.

این نظرسنجی جدید پایگاه خبری هیل-هریس‌ایکس در تاریخ ۲۱ و ۲۲ ژانویه سال جاری میلادی و به صورت آنلاین انجام شد. در این نظرسنجی ۹۴۱ رای‌دهنده ثبت شده شرکت داشتند و درصد خطای آن ۳.۱۹ درصد اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین