کد خبر: ۶۹۲۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

دستگیری قاتل فراری پس از قتل برادر همسر سابقش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که در یک درگیری و به ضرب گلوله برادر همسر سابق خود را به قتل رسانده بود.
دستگیری قاتل فراری پس از قتل برادر همسر سابقش
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از وقوع یک درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در شهرک کیهانشهر، گروهی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد مرد جوانی به منظور ملاقات با فرزندش، به درب منزل همسر سابق خود مراجعه می کند.

آمویی تصریح کرد: این فرد پس از حضور در حیات منزل و مشاهده برادر همسر سابق خود که اختلافات قدیمی با هم داشته اند، با او درگیر و به وسیله کلت کمری یک تیر به وی شلیک کرده و متواری می شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به جان باختن مجروح 42 ساله در بیمارستان، افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت اقدامات اطلاعاتی را برای دستگیری قاتل متواری آغاز کرده و به فاصله کوتاهی از وقوع حادثه موفق شدند وی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اعتراف قاتل در خصوص ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت برادر همسر سابق خود، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

آمویی در پایان گفت: متاسفانه حمل و نگهداری سلاح باعث ایجاد بسیاری از حوادث تلخ اینچنینی شده، در حالی که بسیاری از مشکلات با گفت و گو یا مراجعه با مراکز مشاوره قابل حل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین