کد خبر: ۶۹۲۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
تبلیغات

بازیابی ویدئو‌های پاک شده با نرم‌افزار EaseUS Data Recovery

یکی از مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها استفاده از نرم افزار بازیابی ویدئو EaseUS Data Recovery است. در ادامه این متن به شما آموزش خواهیم داد که چطور به کمک این نرم افزار می‌توانید اطلاعات ویدئویی خود را بازیابی کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

فیلم‌ها و ویدئویی‌هایی که ما ضبط می‌منیم و یا از آن‌ها نگهداری می‌کنیم می‌توانند برای ما شامل بسیاری از خاطرات و ارزش‌های معنوی باشند و یا ممکن است فیلم‌ها از اهمیت‌های شغلی و تحصیلی برای ما بهره‌مند باشند. امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر حافظه‌های هوشمند و ارتقا ویژگی‌های مثبت آن‌ها دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که ویدئو‌های خود را به شکل نوار فیلم، CD و امثال این‌ها نگهداری کند. از این رو ذخیره فایل‌های ویدئو بر روی حافظه‌های هارد و رم و حافظه‌های داخلی تلفن‌های هوشمند و یا کامپیوتر‌ها رواج یافته است.

استفاده از این حافظه‌ها همراه خود اتفاقات ناگواری را نیز به همراه دارد که شایع‌ترین آن‌ها پاک شدن ناخواسته اطلاعت به واسطه انواع ویروس‌ها و خطا‌های سیستمی و یا خراب شدن دستگاه است. دسته‌ای دیگر از اطلاعات نیز به دلیل خطا‌های سهوی حذف می‌شوند. برای پشت سر گذاشتن چنین مشکلات و تبعات منفی آن‌ها راه‌های زیادی پیشنهاد شده است.

بازیابی ویدئو‌های پاک شده با نرم‌افزار EaseUS Data Recovery

یکی از مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها استفاده از نرم افزار بازیابی ویدئو EaseUS Data Recovery است. در ادامه این متن به شما آموزش خواهیم داد که چطور به کمک این نرم افزار می‌توانید اطلاعات ویدئویی خود را بازیابی کنید.

بازیابی ویدئو سریع و آسان با EaseUS

مرحله اول: اولین گامی که شما برای بازیابی اطلاعاتتان برمی دارید این است که بعد از کسب اطلاع در خصوص پاک شدن اطلاعات، سیستم خود را کناری گذاشته و هیچ فعالیت اضافه‌ای به خصوص اضافه کرد یک فایل و یا حذف فایل‌های دیگر انجام ندهید. با اجرای این مرحله شما می‌توانید سرعت بازیابی ویدئو‌های خود را افزایش بدهید.

اپلیکیشن EaseUS Data Recovery با بهره گیری از متد‌های بروز برنامه نویسی توانسته یک سیستم فوقالاده در زمینه بازیابی اطلاعات بخصوص بازیابی ویدیو طراحی کند که به آسانی و تنها با ۳ کلیلک ساده می‌توانید ویدیو‌های خود را بازیابی کنید و فایل اصلی آن را با همان کیفیت و حجم اصلی در اختیار داشته باشید.

قبل از شروع: شما باید نرم افزار EaseUS Data Recovery را تهیه کنید. تهیه این نرم افزار به کمک سایت رسمی آن ممکن خواهد بود شما می‌توانید هم از نسخه دمو رایگان و هم از نسخه پولی که کامل است استفاده کنید. نسخه دمو ممکن است نتواند آن طور که شما احتیاج دارید در خصوص بازیابی اطلاعاتتان عمل کند. این نرم افزار با ویندوز‌ها هماهنگ است و نیاز نیست درباره قدرت سیستم خود نگران باشید چرا که این برنامه با تمامی سیستم‌ها در هر سطحی سازگار است.

همچنین در صورتی که قصد دارید حافظه تلفن هوشمند خود را بازیابی کنید به کمک کابل اتصال ابتدا تلفن خود را به کامپیوتر متصل کنید و صبر کنید تا فرایند اتصال و همگام سازی با نرم افزار تکمیل شود. در طی این فرایند شما به نرم افزار امکان دسترسی یه تمامی بخش‌های حافظه تلفن هوشمند خود را می‌دهید.

کلیک اول: انتخاب محل بازیابی

این مرحله شروع بازیابی ویدئو توسط شماست که البته شما لازم نیست فعالیت خاصی در آن انجام دهید تنها کافی است پوشه، درایو، فلش، هارد، مموری و ... خود را برای بازیابی انتخاب کنید.

بازیابی ویدئو‌های پاک شده با نرم‌افزار EaseUS Data Recovery

کلیلک دوم: انتخاب ویدیو‌های مورد نظر

در این مرحله پس از اسکن مشاهده خواهید کرد که بسیاری از فایل‌های شما از جمله انواع ویدیو‌ها در انتظار بازیابی و ریکاوری هستند. با انتخاب فرمت ویدو و فقط ویدیو‌ها را مشاهده کنید و در نهایت با برسی پیش نمایش فایل‌ها قبل از بازیابی آن‌ها را برسی کنید.

شما حتی در این بخش می‌توانید تاریخ مربوط به پاک شدن اطلاعات خود را نیز وارد کنید تا تنها اطلاعات آن بازه زمانی اسکن شود.

بازیابی ویدئو‌های پاک شده با نرم‌افزار EaseUS Data Recovery

کلیک سوم: بازیابی

در این مرحله دکمه بازیابی را بزنید و منتظر فایل‌ها باشید. علاوه بر بازیابی اطلاعات شما شاهد افزایش کیفیت فایل‌های ویدئویی نیز خواهید بود.

جمع بندی

برای بازگرداندن ویدئو‌های پاک شده در حافظه‌های هوشمند می‌توان از برنامه EaseUS Data Recovery استفاده نمود. این برنامه روند بازیابی اطلاعات شما را به سه گام اتصال، اسکن و بازیابی طی می‌کند. کار با این برنامه به لطف طراحی ساده و دستورالعمل‌های تصویری ساده و سریع و کاربردی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین