کد خبر: ۶۹۲۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

منع عبور از جاده چالوس؛ ۱۱ جاده مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به اینکه تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است، از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
منع عبور از جاده چالوس؛ ۱۱ جاده مسدود است
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* بیشترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات ۱۷ تا ۱۸

مدیر مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۳۱۳ دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل ۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها، ۱۷.۵ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* انسداد محور کرج-چالوس در ۳ روز هفته

وی اظهار کرد: محور کرج-چالوس حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیل تا ۱۲ اسفند ماه ۹۹ به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت

آشوری با اشاره به اینکه تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است، از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها افزود: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-تهران

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها بیان کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل محمدشهر تا مهرویلا و محدوده کردان و همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، هستیم.

آشوری از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

‌* ثبت ۲۲۷ هزار تردد بین کرج و تهران در یک شبانه روز

مدیر مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با ۱۱۴ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۳ هزار تردد و آزادراه‌ تهران-کرج با ۱۱۳ هزار تردد ثبت شد.

* کاهش ایمنی مسیر دلیل انسداد ۱۱ جاده

وی یادآور شد: در حال حاضر محور سروآباد-پاوه، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور وازک-بلده در مازندران، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور خرم‌آباد-پلدختر و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری تصریح کرد: همچنین جاده پونل - خلخال، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین و محور گنج نامه-تویسرکان به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین