کد خبر: ۶۹۲۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

پیولی: اخراج زلاتان دلیل اصلی شکست ما مقابل اینتر بود

سرمربی میلان بعد از باخت مقابل اینتر گفت: از دست دادن یک بازیکن مهم تیم در جریان بازی دلیل اصلی باختمان بود.
پیولی: اخراج زلاتان دلیل اصلی شکست ما مقابل اینتر بود
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال میلان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در بازی حساس به مصاف اینتر رقیب سنتی اش رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و نراتزوری راهی نیمه نهایی شد.

دربی دلامادونینا مثل همیشه با درگیری زیادی همراه بود که بارزترین این درگیری ها میان زلاتان ایبراهیموویچ ستاره میلان با روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر رخ داد. در این درگیری هر دو کارت زرد دریافت کردند اما در نهایت ایبرا در دقیقه 59 کارت زرد دومش را دریافت کرد تا روسونری 10 نفره شود و بازی یک بر صفر برنده را با نتیجه 2 بر یک باخت عوض کند.

استفانو پیولی بعد از این باخت در مقابل اینتر در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: واقعا ناامیدکننده است که ما از این رقابت ها حذف شدیم چون در این بازی ها تلاش زیادی کردیم. میلان عملکرد خوبی در این بازی داشت ولی از دست دادن بازیکن مهمان در میان بازی کار را برای ما سخت کرد.

وی درباره درگیری ایبرا با لوکاکو گفت: آن درگیری به روند بازی تاثیر گذاشت چون زلاتان کارت زرد اول را در آن درگیری دریافت کرد و بعد از آن با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. هر دو آنها بازیکنان بزرگی هستند. در جریان درگیری حرف هایی میان آنها رد و بدل شد ولی من از محتوای آن اطلاع ندارم. این طور درگیری ها در بازی ها رخ می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین