کد خبر: ۶۹۲۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

کونته: درگیری لوکاکو با زلاتان عادی بود/ ازحذف صدرنشین سری‌آ لذت بردیم

سرمربی اینتر بعد از پیروزی مقابل میلان گفت: بازی سختی داشتیم ولی از حذف کردن تیم قدرتمند و صدرنشین سری آ لذت بردیم.
کونته: درگیری لوکاکو با زلاتان عادی بود/ ازحذف صدرنشین سری‌آ لذت بردیم
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال میلان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در بازی حساس به مصاف اینتر رقیب سنتی اش رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و نراتزوری راهی نیمه نهایی شد.

کونته بعد از این پیروزی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: ما اکنون برای دومین سال متوالی در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا حضور داریم. این نشان می دهد سبک بازی ما درست بوده و بازیکنان ما قابل ستایش هستند. بازی سختی مقابل میلان داشتیم چون این تیم صدرنشین سری آ است و حذف کردن این تیم لذت بخش بود.

وی افزود: البته ما در این بازی وقتی 11 مقابل 11 بودیم می توانستیم برنده شویم و نتیجه اگر برنده هم نداشت عادلانه به شمار می آمد. در تمام زمان بازی مسلط بودیم و به نظرم دروازه بان میلان بهترین بازیکن بازی بود. در این بازی دوباره فرصت های زیادی را خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها خوب استفاده کنیم. باید این روند را اصلاح کنیم و بتوانیم در گلزنی ها موفق ظاهر شویم.

کونته درباره درگیری ایبرا با لوکاکو هم این طور گفت: این بازی دربی است و اینجا برای تفریح در پارک نیست. هر دو تیم در این بازی احساس درگیری دارند و این نوع درگیری ها امری طبیعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین