کد خبر: ۶۹۲۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

توهین به همسر، مادر و مذهب در درگیری ایبراهیموویچ و لوکاکو

مهاجم میلان و اینتر در جریان داربی دلا مادونینا درگیر شدند و به خانواده و مذهب توهین کردند.
توهین به همسر، مادر و مذهب در درگیری ایبراهیموویچ و لوکاکو
آفتاب‌‌نیوز :

اینتر سه‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا ۲ بر یک میلان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. با این حال داربی میلان تحت تاثیر درگیری زلاتان ایبراهیموویچ و روملو لوکاکو قرار گرفت و این اتفاق زشت سوژه رسانه‌های جهان شد.

پیش از پایان نیمه اول دو مهاجم میلان و اینتر ناگهان با هم درگیر شدند و در حالی که پیشانی‌های‌شان را به هم زدند جملات تندی را بر زبان آوردند و به هم توهین کردند. با وجود این که بازیکنان دیگر این دو ستاره را از هم دور کردند اما همچنان زلاتان و لوکاکو در حال توهین کردن به هم بودند.

در نبود تماشاگران این جملات زشت به راحتی شنیده می‌شد و به نوشته گاتزتا دلو اسپورت ایبراهیموویچ و مهاجم بلژیکی به همسر، مادر و مذهب توهین کردند و همدیگر را تهدید کردند. حتی زمانی که داور دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد موجب نشد سکوت کنند. خشم لوکاکو از توهین‌های زلاتان حتی پس از سوت پایان نیمه نخست هم ادامه داشت و در نهایت هر دو به رختکن تیم‌های‌شان رفتند.

در دقایق نخست نیمه دوم ایبراهیموویچ به دلیل خطا روی بازیکن اینتر کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. این اخراج موجب شد اینتر گل زلاتان را جبران کند و سپس اریکسن گل پیروزی و صعود را به ثمر برساند.

ایبرا و لوکاکو در حالی چهره زشتی در داربی دلا مادونینا از خود بر جای گذاشتند که در ۱۸-۲۰۱۷ در منچستریونایتد هم تیمی بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین