کد خبر: ۶۹۲۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

واکنش بورس به انتخاب رئیس جدید؛ شاخص همچنان قرمز

در آغاز معاملات بورس روز چهارشنبه، شاخص کل در کمتر از ۵۰ دقیقه بیش از ۱٫۵ درصد افت کرده و این در حالی است که نمادهای پالایشی در محدوده مثبت معامله می‌شوند.
واکنش بورس به انتخاب رئیس جدید؛ شاخص همچنان قرمز
آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس در کمتر از یک ساعت بیش از ۱٫۵ درصد افت داشته است. این در حالی است که اوضاع شاخص کل هم‌وزن بهتر بوده و افتی ۰٫۶۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

در این مدت حدود از ۴۵۰ هزار معامله در بورس انجام شده که ارزش این معاملات بیش از ۴ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است. عددی که نشان دهنده افزایش میزان معاملات نسبت به روزهای گذشته است.

به نظر می‌رسد با وجود انتخاب رئیس جدید سازمان بورس، بازار هنوز روی خوشی به این انتخاب نشان نداده و روند پرعرضه خود را ادامه می‌دهد. این در حالی است که پس از شروع منفی نمادهای پالایشی، تقاضا در این نمادها بالا رفته و اکثر نمادهای این گروه در محدوده مثبت معامله می‌شوند.

از دیگر نکات مثبت امروز، افزایش تقاضا در گروه‌های کوچکتر بازار بوده است به طوری که اکثر نمادهای گروه سیمانی و رایانه اکثرا در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید معامله می‌شوند.

در یک ساعت نخست معاملات امروز سه نماد فارس، شستا و فملی بیشترین تاثیر منفی را بر افت ۱۸ هزار واحدی شاخص کل بورس داشته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین