کد خبر: ۶۹۲۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

سرنوشت کودک آزاردیده با تسبیح چه می‌شود؟

رئیس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مقرر شده تا کودک آسیب‌دیده با تسبیح به یکی از خانه های امن استان همدان منتقل شود.
سرنوشت کودک آزاردیده با تسبیح چه می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

طی روزهای اخیر مردی با انداختن تسبیح به دور گردن کودک بدون توجه به آزار و گریه کودک، عکس آن را در فضای اینستاگرام منتشر کرد و موجب آزرده شدن افکار عمومی شد. حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر بازداشت کودک آزار گفت: ‌فردی که در یکی از شهرستان‌های استان ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.

فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان و اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

محمود علیگو رئیس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی روز چهارشنبه افزود: پدر و عموی کودک دستگیر شده اند. نیروهای ما نیز به روستاهای اطراف ملایر رفته اند و آنجا بازرسی از خانه صورت گرفته است. این خانواده به غیر از آن پسر دو دختر دیگر نیز دارند و مقرر شده این کودکان به همراه مادر به خانه امن استان منتقل شوند.

وی تاکید کرد: بررسی های بیشتری در این‌باره انجام خواهد شد و با این کودکان گفت و گوی بیشتری می شود تا زمینه های آسیب آنها مشخص شود و اگر این زمینه وجود نداشت به خانه خود برگردانده می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
1
حالا قانون هم با طناب انداختن دور گردن این عمو و پدر نالایق مزه شوخی و مزاح را به این دو بفهمانند. متشکرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین