کد خبر: ۶۹۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
شفاف‌سازی کاخ سفید:

دکمه "نوشابه" دونالد ترامپ سرجایش است!

دولت جدید بایدن هنوز رازهای "منطقه ۵۱" را فاش نکرده یا آنچه را که نیروی هوایی واقعاً درباره UFO (اشیای ناشناخته پرنده) می‌داند، تشریح نکرده است؛ اما دست‌کم در مورد راز ناپدید شدن "دکمه نوشابه رژیمی" که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از آن برای سفارش نوشابه در دفتر بیضی شکل کاخ سفید استفاده می‌کرد، دست به شفاف‌سازی زده است. یک مقام کاخ سفید به پولیتیکو گفت این دکمه با نام رسمی "دکمه راهنما"، از بین نرفته، حتی اگر دیگر برای سفارش نوشابه‌های رژیمی مورد استفاده نباشد.
دکمه
آفتاب‌‌نیوز :

"دنیل لیپمن"نویسنده مجله پولیتیکو نوشته است: این مقام کاخ سفید متأسفانه نمی‌گوید بایدن از این دکمه برای چه چیزی استفاده خواهد کرد. وی این گمانه‌زنی را مطرح کرد که بایدن ممکن است نوشیدنی پرتقالی "گیترید"، بستنی یا قهوه سفارش دهد. علاوه بر این، یک مقام سابق کاخ سفید گفت ظاهراً دو دکمه راهنما در دفتر بیضی‌شکل وجود دارد، یکی بر روی میز ریاست جمهوری و دیگری کنار صندلی بغل شومینه؛ این مقام افزود ترامپ در واقع زیاد از دکمه نوشابه رژیمی استفاده نکرده، بلکه معمولاً آن را به صورت کلامی از ملازمی که تمام روز در خدمتش بود درخواست می‌کرد.

در هر صورت، مسلماً محل دکمه اهمیتی ندارد اما چگونگی استفاده از آن مهم است. و بایدن احتمالاً آن‌قدر عاقل هست که وسط یک جلسه فوق سری امنیت ملی، بستنی سفارش ندهد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین