کد خبر: ۶۹۲۶۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

راستی: اتفاقات بازار بورس عمدی نبود

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه اتفاقات بازار بورس عمدی نبود، گفت: صرفاً نباید دولت را در ماجرای بورس متهم کرد. دولت آمد ثواب کند، کباب شد.
راستی: اتفاقات بازار بورس عمدی نبود
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر راستی در گفت و گو با ایسنا در مورد وضعیت بازار سرمایه گفت: بازار بورس، بازار برد و باخت و سود و زیان است. متأسفانه در جامعه اتفاق ناگواری افتاد اما علی رغم بعضی تصورات عمدی نبود هر چند که ارزش پول ملی را کاهش داد. من فکر می‌کنم دورنمای بورس به نفع سهام‌داران خواهد شد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه ما را در مقام قضاوت مسئولان نیستیم، گفت: امیدواریم بورس سمت و سوی اصلاح بگیرد. امید من اصلاح بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ است. دولت تصمیم دارد که سهام شرکت‌های خصوصی را در بورس عرضه کند.

نماینده مردم شبستر در مجلس اظهار کرد: بورس الزامی به پرداخت پول از دست رفته سهام داران ندارد. صرفاً نباید دولت را در ماجرای بورس متهم کرد. دولت آمد ثواب کند، کباب شد. پول بسیاری از سهام‌داران چندین برابر شد. بی شک نمی‌توانیم سود سهام داران را از آنها بگیریم. از آنجا که اتفاق بورس یک شبه اتفاق افتاد، دولت باید ریل گذاری دقیقی برای آینده داشته باشد که در آینده نزدیک بازار بورس را برگردانیم.

راستی با بیان اینکه نمی‌شود متضرران را مالباخته نامید، گفت: سهام‌ها در آینده نزدیک یا دور سودآور می‌شود. متأسفانه در ایران شرایطی وجود دارد که عده‌ای سرمایه‌گذار رانت‌خوار به بازارهای مختلف می‌روند. یک روز در بازار طلا، یک روز خودرو، یک روز فولاد و یک روز بورس. وظیفه دولت مبارزه با این وضعیت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
طمع افراد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
منظورتون از آینده نزدیک، سال 1410 هست؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
انهایی که رانت داشتند و دارند بردند...

انهای که جز خدا کسی ندارن... مردند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین