کد خبر: ۶۹۲۶۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

فیروزی پوربادی: «قالیباف» و «رئیسی» می توانند از چهره های مطرح در انتخابات ۱۴۰۰ باشند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که گمانه زنی هایی در خصوص حضور چهره های سیاسی از جمله قالیباف و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح شده اما در اسفند ماه حضور کاندیداها قطعی خواهد شد.
فیروزی پوربادی: «قالیباف» و «رئیسی» می توانند از چهره های مطرح در انتخابات ۱۴۰۰ باشند
آفتاب‌‌نیوز :

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت احزاب و جریانات سیاسی در آستانه انتخابات سال ۱۴۰۰، بیان کرد: امیدوار هستیم برای برگزاری انتخابات پرشور احزاب و جریانات سیاسی در صحنه حاضر شده و فعالیت های خوبی را آغاز کنند. بستر لازم برای فعالیت و رقابت احزاب و جریانات سیاسی فراهم است. ان شاءالله با فعالیت احزاب شاهد رقابت سازنده بین کاندیداها بوده و مردم با دیدباز پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: فعلا گمانه زنی هایی در خصوص افراد و چهره هایی که قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارند، مطرح است اما قطعی نشده است. در اسفند ماه تقریبا به طور قطعی حضور چهره ها مشخص خواهد شد. امیدوار هستیم مردم در انتخابات پیش رو با در نظر گرفتن همه جوانب به افراد توانمند، متدین، شجاع، ساده زیست و خدمتگزار رای دهند تا در چهار سال پیش رو شاهد گام برداشتن در مسیر سازندگی و توسعه کشور باشیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس، تصریح کرد: کسانی که تاکنون گمانه زنی هایی در خصوص حضور آنان در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است، آقایان رئیسی، قالیباف، دهقان و چندین فرد دیگر هستند اما در اسفند ماه به طور قطعی چهره هایی که در انتخابات۱۴۰۰ با یکدیگر رقابت خواهند کرد، مشخص خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به راهکارهای افزایش نشاط سیاسی و مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: قطعا برای تشویق مردم به حضور در صحنه انتخابات باید همه سلایق سیاسی در نظر گرفته شود و کاندیداهای جریانات مختلف در عرصه رقابت حضور یابند. با تلاش شورای نگهبان عناصری که فاقد سوء سابقه بوده و از توانمندی لازم برای اداره کشور برخوردار هستند، باید در رقابت ها حاضر شده و تلاش خود را برای جلب اعتماد مردم انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
توانمندی لازم برای اداره کشور! حتما شوخی می کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین