کد خبر: ۶۹۲۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

ابراز شگفتی بنیانگذار مایکروسافت از انتشار شایعات کرونایی

بیل گیتس از موسسان شرکت مایکروسافت با اعلام اینکه از حجم تئوری‌های توطئه «دیوانه وار» و «شیطانی» علیه خود در شبکه های اجتماعی جا خورده، گفت که مایل است کشف کند چه عاملی پشت آن قرار دارد.
ابراز شگفتی بنیانگذار مایکروسافت از انتشار شایعات کرونایی
آفتاب‌‌نیوز :

گیتس گفت که میلیون ها پیام آنلاین و تئوری توطئه دیوانه وار درمورد وی و آنتونی فائوچی کارشناس بیماری های عفونی آمریکا به دلیل شیوع یک همه گیری هولناک و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی انتشار یافته است.

وی گفت: هیچ کس پیش بینی نمی کرد که من و دکتر فائوچی در این تئوری های واقعا شیطانی، آنقدر مورد توجه قرار گیریم. من بسیار شگفت زده شدم و امیدوارم این مساله رفع شود.

گیتس میلیاردری که در سال ۲۰۱۴ از ریاست شرکت مایکروسافت استعفا کرد، از طریق بنیاد خیریه «بیل و ملیندا گیتس» متعهد شده است دستکم ۱.۷۵ میلیارد دلار به مقابله با همه گیری کووید – ۱۹ اختصاص دهد. این مبلغ، حمایت از برخی شرکت های سازنده واکسن کرونا و روش های تشخیص و درمان های بالقوه این بیماری را دربرمی گیرد.

از زمان شیوع همه گیری کووید – ۱۹ در سال گذشته، میلیون ها شایعه در اینترنت پخش شد و به انتشار اطلاعات غلط درمورد این ویروس، مبدا پیدایش آن و انگیزه کسانی که با آن می جنگند، دامن زد.

این شایعات عنوان می کرد که فائوچی و گیتس مسبب این همه گیری هستند تا انسان ها را تحت کنترل خود درآورند و اینکه این دو می خواهند با استفاده از واکسن، میکروچیپ های قابل ردیابی را در بدن انسان ها تعبیه کنند.

براساس این گزارش، گیتس از اقدام جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای انتخاب تیمی جهت مقابله با این بحران سلامت ابراز رضایت کرد و گفت از این بابت که ایالات متحده تحت مدیریت بایدن به سازمان جهانی بهداشت بازگشت، خوشحال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین