کد خبر: ۶۹۲۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

بررسی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد: هیچ جریانی نباید با گروکشی و مانع‌تراشی و یا به تعویق انداختن آن برای منافع محدود جناحی، مانع از استفاده و بکارگیری ظرفیت‌های دیپلماتیک در جهت رفع تحریم‌ها شود.
بررسی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت
آفتاب‌‌نیوز :

جلسه هفتگی دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به ریاست آذر منصوری، قائم‌مقام دبیرکل این حزب اعضاء در ادامه بحث جلسات گذشته به تبادل نظر پیرامون رویکرد و برنامه حزب در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ پرداختند.

در ادامه جلسه، اعضای دفتر سیاسی حزب با محکوم کردن کارشکنی‌ و تلاش‌ نیروهای تندرو در داخل و خارج کشور که در پی ممانعت در استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های ظالمانه امریکا هستند، بر این مهم تأکید کردند که ادامه این تحریم‌ها نتیجه ای جز تضعیف منافع ملی ایران و فشار روز افزون بر زندگی و معیشت مردم ندارد و هیچ جریانی نباید با گروکشی و مانع‌تراشی و یا به تعویق انداختن آن برای منافع محدود جناحی، مانع از استفاده و بکارگیری ظرفیت‌های دیپلماتیک در جهت رفع تحریم‌ها شود.

همچنین اعضاء دفتر سیاسی حزب رفتار خلاف قانون و عرف نماینده مجلس یازدهم نسبت به یکی از سربازان وظیفه که با واکنش مردم در فضای مجازی رو به رو شده است، را محکوم کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین