کد خبر: ۶۹۲۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

سرنخ‌های جدید از ترور شهید محسن فخزی‌زاده

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی درباره نتایج بررسی ترور شهید فخری‌زاده گفت: سرنخ‌های خوبی درباره‌ی این حادثه به دست آمده و رصدهایی صورت گرفته و همه مقصران بدانند و مطمئن باشند که در این باره ذره‌ای اغماض صورت نمی‌گیرد.
سرنخ‌های جدید از ترور شهید محسن فخزی‌زاده
آفتاب‌‌نیوز :

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سرنخ‌های بسیار مهم و خوبی درباره ابعاد ترور شهید فخری‌زاده به دست آمده است، گفت: کمیسیون امنیت ملی در آینده نتایج بررسی‌های خود را به مسئولان ارائه خواهد کرد.

ابراهیم عزیزی در توضیح آخرین وضعیت‌های صورت‌گرفته درباره‌ی عوامل ترور شهید فخری‌زاده اظهار کرد: مجموعه دستگاه‌های متولی موضوع به ویژه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی از اولین ساعات وقوع این حادثه تلخ و تاسف‌بار همه تلاش و تمرکز خود را برای بررسی ابعاد آن قرار دادند تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفت و نتایج موثری به همراه داشت که از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید عاملان، آمران، مسببان و همه کسانی که به نوعی ذره‌ای در این جنایت نقش داشته باشند مورد برخورد قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند، چرا که تلاش مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی مبتنی بر قبل و حین و بعد از وقوع حادثه پیگیری ابعاد آن بوده، اطلاعات و تصمیمات خوب و به موقعی کسب شده و دستگاه‌ها با یکدیگر همپوشانی داشتند.

او با اشاره به جلسات برگزار شده در این کمیسیون اظهار کرد: در جلسات تشکیل شده نظرات و دیدگاه‌های همه مسئولان گرفته شده و در آینده نتایج بررسی و ابعاد ترور شهید فخری‌زاده به مسئولان داده خواهد شد.

عزیزی در پایان گفت: سرنخ‌های خوبی درباره‌ی این حادثه به دست آمده رصدهایی صورت گرفته و همه مقصران بدانند و مطمئن باشند که در این باره ذره‌ای اغماض صورت نمی‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین