کد خبر: ۶۹۲۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

برق مشترکان تهرانی امروز قطع می‌شود؟

سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص احتمال قطع برق در مناطق مختلف تهران توضیحاتی را ارائه داد.
برق مشترکان تهرانی امروز قطع می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به آخرین وضعیت شبکه برق کشور گفت: با توجه به اینکه طی روزهای اخیر سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها کاهش یافته بود، با انتشار اطلاعیه‌ای بازه احتمالی خاموشی در مناطق مختلف پایتخت را اعلام کردیم تا مشترکان بتوانند برای فعالیت‌های روزمره خود در صورت کمبود سوخت نیروگاه‌ها برنامه ریزی داشته باشند.

او ادامه داد: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، به دلیل محدودیت در تامین سوخت نیروگاه‌ها و افزایش مصرف گاز بخش خانگی، احتمال بروز خاموشی‌ها وجود داشت چرا که نیروگاه‌های حرارتی کشور عمدتا با گاز کار می‌کنند.

احتمال اعمال خاموشی امروز در تهران چقدر است؟

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: خوشبختانه تا این لحظه وضعیت شبکه برق کشور مطلوب است و ۳۵ هزار مگاوات گزارش شده است و پیش بینی ما این است که این رقم به ۳۷ هزار مگاوات برسد.

رجبی مشهدی در خصوص اینکه آیا امروز قطعی برق در تهران و یا سایر نقاط کشور اعمال می‌شود یا خیر؟ گفت: خیر، امروز خاموشی اعمال نمی‌شود، تاکنون به دلیل همکاری مردم، خاموشی در بخش خانگی اعمال نشده است که البته باید در این زمینه از صنایع بزرگ، شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های دولتی و خصوصی که برای کاهش مصرف انرژی همکاری کرده‌اند، تشکر کرد.

او گفت: جداول منتشر شده توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور، برنامه خاموشی‌های احتمالی است که با صرفه جویی مشترکان خاموشی‌ها اعمال نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین