کد خبر: ۶۹۲۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

سامانه حمایتی ثبت نام و احراز هویت سجام ویژه اقشار آسیب پذیر دارای سهام عدالت

شرکت به‌پرداخت ملت و اپراتور آی‌ تی‌ ساز با همکاری سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار ، سامانه حمایتی مشمولین سهام عدالت ویژه آن‌دسته از سهامداران که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و مددجویان بهزیستی و دریافت‌کنندگان یارانه نقدی ایجاد نمودند.
سامانه حمایتی ثبت نام و احراز هویت سجام ویژه اقشار آسیب پذیر دارای سهام عدالت
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، در این سامانه که با هدف امکان دسترسی اقشار آسیب پذیر به منافع سهام عدالت خود ایجاد شده ، بیش از نیمی از هزینه های ثبت نام و احراز هویت الکترونیک سجام ، توسط اپراتور ای تی ساز پرداخت و مابقی نیز توسط مشمولین محترم پرداخت می گردد .

همچنین امکان دسترسی به این خدمت از طریق همراه هوشمند در اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت و استفاده مستقیم از سرویس احراز هویت ویژه مشمولین سهام عدالت آسان‌سازی شد.

اپراتور آی‌تی‌ساز پیش از این با افزایش ظرفیت دفاتر پیشخوان و رونمایی از سامانه همراه هوشمند ( نخستین سامانه بر پایه فناوری هوش مصنوعی جهت دریافت خدمات از نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت به‌صورت آنلاین)، گام نخست را برای ارائه این خدمت برداشته بود.

حال در جدیدترین سرویس ارائه‌شده از سوی این اپراتور، با هماهنگی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و همکاری شرکت به‌پرداخت ملت، دسترسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به سامانه‌های سجام و سامانه سهام عدالت و نقدشوندگی این سهام برای توانمندسازی این اقشار تسهیل شده است.

بدین ترتیب کافی است این دست از مشمولین محترم ، بدون نیاز به مراجعه حضوری ، از طریق سامانه همراه هوشمند و انتخاب گزینه‌ ویژه مشمولین سهام عدالت در این اپلیکیشن یا از طریق سایت سجام یا سهام عدالت نسبت به فراهم‌آوردن دریافت سود سهام عدالت ، دریافت وام ، خرید، فروش، توثیق، واگذاری و نقل و انتقالات سهام خود به‌صورت آنلاین اقدام نمایند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین