کد خبر: ۶۹۲۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

دلیل ریزش بورس به روایت وزیر اقتصاد

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: به « حسن قالیباف اصل» برای استعفا حق می‌دهیم زیرا دخالت‌ها و اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای مانع از این شد که از دانش و تجربه‌های وی برای تعادل بخشیدن بازار سرمایه ‌استفاده کنیم که این موضوع باعث سرمایه‌سوزی در بازار سرمایه شده است.
دلیل ریزش بورس به روایت وزیر اقتصاد
آفتاب‌‌نیوز :

«فرهاد دژپسند» امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان بورس و اوراق بهادار، افزود: جلسه امروز از مهمترین جلسه‌هایی بوده است که شرکت کردم زیرا دو تغییر مسولیت و مدیریتی داریم، «حسن قالیباف اصل» از یک سنگر بسیار مهم می رود.

وی افزود: بازار سرمایه مدیر گرانقدری را مانند قالیباف از دست می دهد، بر این اعتقادم که اگر اقدام های غیرحرفه ای انجام نمی شد و محیط بازار سرمایه را سنگین نمی کردند قادر به متقاعد کردن قالیباف برای ماندن در بازار سرمایه بودیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به استعفای قالیباف اصل از ریاست سازمان بورس افزود: شرایط ایجاد شده در بازار به قدری سخت بود که قالیباف اول استعفا را به رسانه و بعد به شورای بورس داد.

دژپسند گفت: گزارش هایی که قالیباف از عملکرد سازمان ارائه داد نشان دهنده فعالیت متنوع و توسعه بخش در این بازار در مدت زمان کوتاه است.

وی افزود: تامین مالی از بازار سرمایه به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رسید در حالی که سال گذشته ۲۶۴ میلیارد تومان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین