کد خبر: ۶۹۲۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

توزیع عادلانه بوی نامطبوع

برخی از مسئولان هم اعلام کرده‌اند علت بوی بد تهران هم‌جهت‌بودن باد با شبکه فاضلاب است. این حرف یعنی اگر باد نیاید بوی بد در تهران پخش نمی‌شود. اما وقتی هوای شهر تهران آلوده می‌شود و دود شهر را احاطه می‎‌کند، مقامات از مردم می‎‌خواهند دعا کنند باد بیاید. وقتی مردم دست به دعا برمی‎دارند و خدا اجابت می‎‌کند، باد آلودگی را می‌‎برد و در عوض بوی نامطبوع در شهر توزیع عادلانه می‎‌شود. با این حساب ما شهروندان هم عامل 55درصد باقی‌مانده بوی بد در تهران هستیم.
توزیع عادلانه بوی نامطبوع
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان محیط‌زیست اصلا دوست دارد در کانون اخبار و توجه‌ها باشد. نمی‌شود ایشان یک روز چیزی نگوید تا ما میهمان شهرونگش نکنیم. در آخرین اظهارنظر ایشان اعلام کرده «بیش از ۴۵درصد بوی نامطبوع جنوب تهران مربوط به آرادکوه است که رئیس‌جمهوری دستور داد در ۶ ماه باقی‌مانده این مسأله قطعی شود».

یک. واحد اندازه‌‎‎گیری، شمارش یا تأیید درصد بوی نامطبوع چیست؟ چه اطلاعاتی به آن می‌‎دهند و چه خروجی‌هایی از آن می‎‌گیرند؟ می‌شود آن را هم مثل دستگاه‌های کرونایاب رونمایی کنند؟

دو. حالا که تکلیف این 45درصد مشخص شد، یکی به ما بگوید منشأ 55درصد باقی‌مانده‎ بوی بد تهران چیست؟

سه. دوستی می‎گفت اگر وارد دستشویی شده و متوجه شدید به‌شدت از خوشبوکننده استفاده شده، مطمئن باشید که نفر قبل بوی بسیار بدی بر جای گذاشته بوده که این حجم خوشبوکننده به کار رفته است. با قبول این فرضیه در مواقعی که در تهران بوی بد به مشام نمی‎‌رسد، چه کسی چه کار کرده بوده؟

چهار. حالا که پزشک‌ها می‎‌گویند برخی از بیماران کرونایی بوی بد و لجن را در بینی خود احساس می‌کنند، بهتر نیست دولت به جای هزینه‌کردن برای رفع بوی بد تهران، کرونا را مسئول بوی بد در این شهر اعلام کند و خلاص؟ این روزها همه چیز که سر کرونا شکسته می‌شود، این هم روی آنها.

پنج. برخی از مسئولان هم اعلام کرده‌اند علت بوی بد تهران هم‌جهت‌بودن باد با شبکه فاضلاب است. این حرف یعنی اگر باد نیاید بوی بد در تهران پخش نمی‌شود. اما وقتی هوای شهر تهران آلوده می‌شود و دود شهر را احاطه می‎‌کند، مقامات از مردم می‎‌خواهند دعا کنند باد بیاید. وقتی مردم دست به دعا برمی‎دارند و خدا اجابت می‎‌کند، باد آلودگی را می‌‎برد و در عوض بوی نامطبوع در شهر توزیع عادلانه می‎‌شود. با این حساب ما شهروندان هم عامل 55درصد باقی‌مانده بوی بد در تهران هستیم.

شش. اینکه دستور داده‎‌اند در ۶ماه باقی‌مانده این مسأله قطعی شود، دقیقا یعنی چه؟ یعنی کافی است ظرف 6 ماه قطعی کنند که منشأ بو کجاست؟

منبع: شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین