کد خبر: ۶۹۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

پیشکسوتان پرسپولیس در مورد میناوند چه گفتند؟

تعدادی از پیشکسوتان و مدیران اسبق پرسپولیس امروز (پنجشنبه) با حضور در مراسم تشییع پیکر «مهرداد میناوند» در بهشت زهرا (س) یاد این پیشکسوت فوتبال ایران را گرامی داشتند.
پیشکسوتان پرسپولیس در مورد میناوند چه گفتند؟
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس روز گذشته در سن ۴۵ سالگی به خاطر ابتلا به ویروس گرونا درگذشت.

مراسم تشییع پیکر میناوند ظهر امروز پنجشنبه انجام شد و پیکر میناوند در قطعه نامآوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

جمعی از هواداران پرسپولیس و چهره‌های شاخصی چون علی کریمی، یحیی گل‌محمدی، علی دایی، محمد خاکپور، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسمپور، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی و علی پروین از پیشکسوتان فوتبال ایران و جعفر سمیعی مدیرعامل و سید مجید صدری عضو و رییس هیات مدیره پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند.

میناوند دغدغه پرسپولیس را داشت

«حمیدرضا گرشاسبی» مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: یکی از با غیرت‌ترین پرسپولیسی‌ها را از دست دادیم. میناوند هم در دوران بازیگری و هم در دوران پس از فوتبالش به هواداران خیلی نزدیک بود و آن‌ها را صادقانه و خالصانه در جریان امور می‌گذاشت.

وی یادآور شد: میناوند همیشه خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی دغدغه پرسپولیس را داشت و ما همیشه شاهد این موضوع بودیم. به خانواده و همه پرسپولیسی‌ها تسلیت می‌گویم. همین که این همه هوادار در مراسم تشییع پیکر او حضور داشتند، نشان از بزرگی میناوند است.

مهرداد همه پرسپولیسی‌ها را غصه‌دار کرد

«محمدحسن انصاری‌فرد» هم در این مراسم گفت: این فقدان بزرگ را به جامعه ورزش به ویژه خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت می‌گویم. او همه پرسپولیسی‌ها را غصه‌دار کرد. مهرداد خیلی مهربان و با تعصب بود و با وجود همه افتخاراتی که داشت همیشه خاکی رفتار می‌کرد. او بدون اینکه کسی اطلاع داشته باشد به افراد نیازمند کمک زیادی می‌کرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس اضافه کرد: خیلی متاسف هستیم که مرد بزرگ و سمبل تعصب و غیرت پرسپولیس را از دست دادیم. به همه پرسپولیس‌ها و خانواده او تسلیت می‌گویم.

مردم رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین مصیبت‌هایی نباشیم

«حمید درخشان» نیز اظهار داشت: میناوند از پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس بود و امیدوارم دیگر چنین فقدانی را شاهد نباشیم.

وی افزود: از مردم عاجزانه تقاضا می‌کنم، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. برای کرونا فرقی ندارد که قهرمان و ورزشکار یا از مردم عادی باشی. اگر این پروتکل‌ها را رعایت نکنیم شاهد این مصیبت‌ها خواهیم بود. باید بیشتر رعایت کنیم تا کرونا از بین برود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور تعداد زیادی از هواداران نشان دهنده بزرگی مردم است؛ آنهایی که همیشه در مصیبت و سختی حضور داشتند و دست همه هواداران را می‌بوسم که در این مراسم حضور پیدا کردند و با خانواده مهرداد میناوند همدردی می‌کنند.

وی اضافه کرد: حضور این تعداد هوادار در این مراسم مسئولیت بازیکنان را دوچندان می‌کند چرا که آنها باید بدانند که باید به این تیم عشق و زندگی بدهند و همان طور که ما برای این تیم جوانی‌ خود را گذاشتیم. برای پرسپولیس باید بجنگند و جان دهند.

هیچکس نبود مهرداد را باور ندارد

نیما نکیسا هم گفت: مهرداد هر زمان تماس می‌گرفت، آنقدر شوخی می‌کرد که همه چیز فراموشمان می‌شد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم و این غم باور کردنی نیست.

وی تصریح کرد: مهرداد سال‌ها درگیر یک بیماری بود که منجر شد تا موها و ابروهای او بریزد. خدا ببخشد کسانی را که بیماری مهرداد را ابزاری برای اذیت او کردند. مهرداد را همه دوست داشتند. نزدیک ۳۰ سال من با مهرداد دوست و همبازی بودم.

بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهرداد به سفری ابدی رفت اما امیدوارم خدا به ما صبری بدهد تا بتوانیم این غم را باور کنیم. امیدوارم با دعای خیر مردم علی انصاریان هم بهبود بیابد. اینجا امروز در بهشت زهرا (س) کسی آرام گرفت که هیچکس نبودش را باور ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین