کد خبر: ۶۹۳۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

اعتراف کومان: بارسلونا در موقعیت کسب جام نیست

«رونالد کومان» به طور علنی اعلام کرد که بارسلونا در حال حاضر در موقعیتی نیست که بتواند برای قهرمانی و کسب جام در تمام جبهه‌ها بجنگد.
اعتراف کومان: بارسلونا در موقعیت کسب جام نیست
آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌اناری‌ها هم اکنون با اتلتیکومادرید صدرنشین، ده امتیاز فاصله دارند و این در حالی است که آنها چند هفته پیش از فتح سوپرجام اسپانیا ناکام ماندند.

و حالا کومان در نشست خبری پیش از دیدار فردای بارسا برابر اتلتیک بیلبائو اظهار داشت: بارها گفته‌ام که این فصل برای ما زمان تغییر و تحول و استفاده از بازیکنان جوان است. بارسلونا در حال حاضر برای بردن و فتح جام‌های زیاد آمادگی ندارد. باید در مورد اینکه از کجا به اینجا رسیده‌ایم و تغییراتی که ایجاد کرده‌ایم واقع‌بین باشیم.

وی افزود: همه چیز به یک بازیکن بستگی ندارد. همیشه باید برای مبارزه آماده باشیم اما در عین حال باید واقع بین هم بود.

در ماه جاری صحبت‌های زیادی در مورد پیوستن «اریک گارسیا» از منچسترسیتی به بارسا در همین برهه از فصل شنیده شده است اما کومان بر این باور است که زمان برای بارسا به منظور انعقاد قرارداد پیش از ضرب العجل، در حال سپری شدن است.

وی تاکید کرد: اینکه کسی را در باشگاه داشته باشیم که روی بهبود و تقویت تیم کار کند، همیشه مهم است در غیر اینصورت تا ژانویه سال بعد منتظر می‌مانیم. این موضوع مرا آزار نمی‌دهد زیرا مسوولیت این کار با باشگاه است. بازیکنان نباید بابت چنین مسائلی اذیت شوند.

کومان افزود: با پپ گواردیولا در روز تولدش حرف زدم اما در مورد اریک گارسیا نه چون این موضوع وظیفه من نیست. او بی شک فصل آینده به ما ملحق می‌شود و اگر این اتفاق در ژانویه سال جاری نیافتد، ما آن را می‌پذیریم و ادامه می‌دهیم.

بارسلونا در دیدار فردا برابر اتلتیک بیلبائو باید گوش به زنگ باشد به ویژه پس از آنکه تیم منطقه باسک در فینال سوپرجام اسپانیا از روی ضربات شروع مجدد به کاتالان‌ها ضربه زد.

سرمربی هلندی در این باره اضافه کرد: این ویژگی بیلبائو است؛ آنها نهایت استفاده را از خطاها، کرنرها و ... می برد؛ بنابراین نقش داور در این خصوص که آیا خطا صورت گرفته یا خیر، اهمیت زیادی دارد زیرا چند روز پیش هیچکدام از آنها خطا نبود. مهم است که مرتکب به خطاهای غیرضروری نشویم.

وی در رابطه با شرایط بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اظهار داشت: از موقعیت‌مان در لالیگا آگاهیم؛ شرایط پیچیده‌ای داریم. در لیگ قهرمانان هم تیم‌های بیشتری وجود دارند و هیچ گزینه محتملی برای قهرمانی وجود ندارد. می‌دانیم که دو بازی برابر پی‌اس‌جی داریم و تلاش می‌کنیم از سد این تیم بگذریم. هدف ما کسب جام است زیرا ما بارسلونا هستیم اما باز هم می‌گویم، باید واقع‌بین باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین