کد خبر: ۶۹۳۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

درگیری مسلحانه با پلیس در دروازه سعدی شیراز ۳ مجروح برجا گذاشت

ماموران از فردی که در حال پرسه‌زنی بود خواستند که مدارک هویت خود را ارائه کند اما این فرد با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت هر ۲ مامور تیراندازی کرد و باعث مجروح شدن آنان از ناحیه انگشت و کمر شد.
درگیری مسلحانه با پلیس در دروازه سعدی شیراز ۳ مجروح برجا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ضارب مسلح در دروازه سعدی شیراز با تیر ماموران مجروح و روانه بیمارستان شد و در این درگیری ۲ نفر از ماموران نیز مصدوم شدند.

سرهنگ کاووس محمدی، یکشنبه بیان داشت: ماموران گشت موتوری یگان امداد شهرستان شیراز در حال گشت زنی در محدوده دروازه سعدی شیراز، به فردی که در حال پرسه‌زنی بود شک کرده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: اد: ماموران از فرد مورد نظر خواستند که مدارک هویت خود را ارائه کند اما این فرد با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت هر ۲ مامور تیراندازی کرد و باعث مجروح شدن آنان از ناحیه انگشت و کمر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اضافه کرد: در یک اقدام شجاعانه، مامور پلیس که دچار جراحت شده بود پس از اخطار ایست به متهم و شلیک تیر هوایی و عدم توجه وی، توانست پای او را نشانه و مورد اصابت تیر قرار دهد.

محمدی، با بیان اینکه حال عمومی هر ۲ مامور پلیس و ضارب رضایت بخش است، اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهم، یک قبضه کلت کمری و پنج فشنگ مربوط به این سلاح کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، در سوابق متهم جرایمی از جمله تهدید به قتل، سرقت مسلحانه، نزاع و درگیری منجر به جرح و ... به چشم می‌خورد.

محمدی ادامه داد: پلیس با افرادی که بخواهند با شرارت و گردنکشی در برابر قانون بایستند و با برهم زدن نظم عمومی، زمینه ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان و تعرض به ماموران را فراهم کنند برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین