کد خبر: ۶۹۳۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

شرایط انصاریان پیچیده و بحرانی است

پزشک معالج «علی انصاریان» گفت: وضعیت انصاریان پیچیده و بحرانی است و باید تمام ابزار و داروهای لازم را برای درمان او بکار بگیریم.
شرایط انصاریان پیچیده و بحرانی است
آفتاب‌‌نیوز :

«سید محمدرضا هاشمیان» پزشک معالج پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه از روز گذشته شرایط بازیکن اسبق سرخابی‌ها پیچیده و بحرانی شد و این به خاطر درگیری ریه این بازیکن فوتبال است. البته او دچار آمبولی ریه نشده اما بشدت درگیر شده است و باید تمام ابزار و داروهای لازم برای درمان او به کار بگیریم.

وی در پاسخ به پرسشی که روز گذشته خبر از روند پایدار وی داده بودند گفت: شرایط او صبح روز گذشته بهتر بود اما از ظهر به بعد حال وی دگرگون شد. انصاریان از لحاظ روحی و جسمی نیز تحلیل رفته است. درگیر ریوی او از مرحوم میناوند بیشتر است.

استاد دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به صحبت‌های یکی از بستگان او مبنی بر زنده نبودن وی تا چند ساعت دیگر گفت: نمی شود به صورت قطعی تعیین کرد و در بخش icu همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا وی از این شرایط نجات پیدا کند. ما نسبت به درمان هیچ بیماری ناامید نیستیم.

وی تصریح کرد: مرگ و زندگی دست خداوند هست و نباید شرایط بد را ساعت‌بندی کنیم. شرایط سخت است اما باید این فرهنگ تغییر کند این ساعت‌بندی‌ها برای مرحوم «مهرداد میناوند» هم بود و نباید کسی ساعت مرگ را مشخص کند. اجازه دهند ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
1
به امید بهبودیش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین