کد خبر: ۶۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

همه برای مسی

بازیکنان، سرمربی و رییس سابق بارسلونا به حمایت از ستاره آرژانتینی پرداختند.
همه برای مسی
آفتاب‌‌نیوز :

در روزهای اخیر نام لیونل مسی در تیتر اصلی تمام رسانه های ورزشی جهان دیده شد. این اتفاق پس از انتشار جزئیات قرارداد ستاره بارسلونا توسط روزنامه ال موندو اسپانیا رخ داد. برخی ها انتشار این خبر را به نوعی تخریب چهره کاپیتان آبی اناری ها می دانستند. در چنین شرایطی بازیکنان و سرمربی شکی در دفاع از مهاجم آرژانتینی مقابل رسانه ها نداشتند و اعلام کردند او مهره کلیدی تیم در فتح عناوین در سال های اخیر بوده است.

رونالد کومان، سرمربی تیم گفت: مسی سال ها در بارسا است و نشان داده است چه توانایی هایی دارد. او به بزرگ تر کردن تیم خیلی کمک کرده است. قرارداد و این مسخره بازی را کنار بگذاریم. بدون او نمی توانیم به کارهای بزرگ فکر کنیم.

از طرفی آنتوان گریزمان، مسی را تحسین کرد، از اهمیت ستاره آرژانتینی صحبت کرد و گفت: "او یک اسطوره است و دوست داریم که مدت ها درکنارمان بماند." میرالم پیانیچ با انتشار عکسی از کاپیتان آبی اناری ها نوشت: مهم تر از همه افتخار پیراهن است.

علاوه بر سرمربی و هم تیمی ها، خوان لاپورتا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا حمایت خود را از این بازیکن اعلام کرد و گفت: نباید به چنین اخباری اهمیت داد. مطمئن هستم مسی در بارسلونا احساس خوبی دارد و می خواهد در این تیم بماند. مسی تنها نیاز دارد به پروژه اعتماد داشته باشد. لئو بارسا را دوست دارد. درآمد زایی مسی بیش از هزینه هایش است. او باشگاه را نابود نکرده است.

اهمیت مسی در بارسلونا کاملا آشکار است. جدایی اش در تابستان نزدیک بود به یک واقعیت تبدیل شود اما کسی فراموش نکرده است ستاره آرژانتینی ۳۴ جام فتح کرد و به بهترین بازیکن تاریخ بارسا تبدیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین