کد خبر: ۶۹۳۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

نوبخت: طرح‌های عمرانی با وجود مشکلات مالی متوقف نشده

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دشمن خیال می‌کرد که با تحریم ما را زمین‌گیر می کند،گفت :طرح های عمرانی دولت با وجود مشکلات مالی متوقف نشده است.
نوبخت: طرح‌های عمرانی با وجود مشکلات مالی متوقف نشده
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج و افتتاح واحد ازن زنی تصفیه خانه آب فاز یک سنندج اظهار داشت: یکی از بایسته‌های کردستان در حوزه آب که باید عملی می‌شد تامین آب شرب سالم برای این استان بود که مایه خرسندی است که این طرح امروز آغاز شد.

وی با قدردانی از تلاش ویژه مسوولان استان از جمله استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: بنا به وظیفه اخلاقی، نمایندگان استان را هم که همه امور را مسئولان پیگیری می‌کنند تکریم می‌کنم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه مصوبه این کار گرفته شده و نیاز به مجوزهای دیگری ندارد اضافه کرد: در حال حاضر این طرح نیازمند تقویت مالی است و تا زمان اتمام حمایت مالی ویژه می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه منابع در اختیار کشور محدود است و هزینه‌های زیادی داریم، یادآور شد: با همه این‌ها برنامه‌های کشور به خوبی در حال انجام است و می‌دانیم که مردم سختی‌هایی دارند و این سختی‌ها را درک می‌کنیم.

وی تاکید کرد: باید قبول کنیم که با توجه به این منابع محدود، اولویت بندی‌هایی در اجرای طرح‌ها باید باشد و به همین خاطر آب شرب سنندج و راه‌آهن سنندج - همدان - تهران در اولویت اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های کردستان بجای اسناد، پول نقد تزریق می‌شود تا زودتر تکمیل شود، گفت: مردم کردستان را دوست دارم و این دوست داشتن باید منجر به توسعه بیشتر استان شود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به کردستان پارک کوهستانی ۲۰ هکتاری "کوچکه ره‌ش" سنندج و پیاده راه فردوسی سنندج را افتتاح خواهد کرد ضمن اینکه مراسم پلاک‌کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو با حضور وی برگزار می شود.

همچنین ۱۴۶ کیلومتر راه روستایی در سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، حضور در صداوسیمای مرکز کردستان، بازدید از مراحل ساخت سریال تاریخی سنجرخان، بازدید از پروژه در حال احداث راه آهن همدان – سنندج، بازدید از عملیات اجرایی احداث چهار هزار و ۳۰۰ هکتار باغات مثمر در پایاب سد آزاد از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در کردستان است.

این ششمین سفر محمد باقر نوبخت به کردستان است و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر ۲ روز مهمان استان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین