کد خبر: ۶۹۴۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

دناپلاس توربو اولین خودرو تمام ایرانی ۵ ستاره

گروه صنعتی ایران‌خودرو به استناد آخرین ارزیابی کیفی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دنا پلاس توربو اتوماتیک که محصولی تمام ایرانی است، در اولین حضور خود در جدول ارزشیابی کیفی، موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شد.
دناپلاس توربو اولین خودرو تمام ایرانی ۵ ستاره
آفتاب‌‌نیوز :

نوع دنده دستی دناپلاس‌ها از ابتدا با کیفیت چهار ستاره کیفی وارد جدول ارزشیابی کیفی خودروها شد و اکنون نیز کیفیت نوع اتوماتیک آن در میان خودروهای ایرانی، سرآمد شناخته شده است.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، این برای نخستین بار است که محصولی تمام‌ایرانی، موفق به کسب پنج ستاره کیفیت می‌شود. همچنین طبق آخرین گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پژو ۴۰۵ تولیدی کارخانه ایران‌خودرو خراسان به جمع خودروهای سه‌ستاره اضافه شده و به این ترتیب، در سبد محصولات این گروه صنعتی، محصولی با کیفیت کم‌تر از سه ستاره وجود ندارد؛ این در حالی است که طبق ابلاغیه وزارت صمت، هدف کیفی خودروها دست‌کم دو ستاره تعیین شده است.

در سال جاری و براساس ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کسب ستاره‌های کیفی، علاوه بر ارزشیابی محصول، به نتایج شاخص IQS که نتیجه نظرسنجی از مشتریان است نیز وابستگی دارد.

در ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی که به صورت ماهانه توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) انجام می‌گیرد، در ماه‌هایی که پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو تولید و مورد ارزیابی قرار گرفته، تنها محصولی بوده که همیشه موفق به کسب پنج ستاره کیفی به صورت کامل شده است؛ اکنون با تولید دنا پلاس توروبو اتوماتیک، این گروه صنعتی دارای دو خودرو پنج ستاره در سبد محصولات خود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین