کد خبر: ۶۹۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶

تساوی جنجالی صنعت نفت و فولاد به نفع مدعیان

صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رضایت دادند تا نتیجه مورد نظر دیگر مدعیان به دست بیاید.
تساوی جنجالی صنعت نفت و فولاد به نفع مدعیان
آفتاب‌‌نیوز :

تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در ۴۵ دقیقه نخست این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد و ۲ تیم با احتیاط فراوانی به میدان رفتند و یکدیگر را محک زدند. در نیمه دوم اما شرایط متفاوتی حاکم شد. صنعت نفتِ میزبان فشار بیشتری را روی دروازه فولاد ایجاد کرد و در دقیقه ۶۵ به هدف خود رسید. ارسال حسن بیت سعید از سمت راست با ضربه سر رضا خالقی فر همراه شد و محسن فروزان هم نتوانست عملکردی خوبی روی این ضربه داشته باشد. جالب است که ابتدا داور به دلیل نامعلومی این گل را مردود اعلام کرد اما اعتراض نفتی ها باعث شد تا تصمیم خود را عوض کند.

فولاد بعد از این گل سه تعویض انجام داد و فشار زیادی را با استفاده از ضربات بلند روی دروازه تیم میزبان ایجاد کرد و خیلی زود به نتیجه رسید. در دقیقه ۷۳ موسی کولیبالی پیش تاخته روی پاس فرشاد احمدزاده توانست بازهم برای تیمش گلزنی کند و یک بار دیگر نشان دهد چه شم گلزنی بالایی دارد.

در نهایت این مسابقه پرحاشیه که با اعتراضات زیادی از سوی کادر فنی هر ۲ تیم همراه بود با همین نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. حالا صنعت نفت برای دومین هفته متوالی در خانه به برتری نرسید و با این یک امتیاز ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت. فولاد هم با تساوی در دربی خوزستان ۲۰ امتیازی شد و از یک بازی بیشتر نسبت به گل گهر سیرجان به رده پنجم صعود کند.

ترکیب صنعت نفت:

حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمدرضا غبیشاوی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، حسن بیت سعید، حکیم نصاری، رضا خالقی فر، طالب ریکانی

ترکیب فولاد:

محسن فروزان، آیاندا پاتوسی، وحید. حیدریه، صالح حردانی، مهران موسوی، موسی کولیبالی، محمدزبیر نیک نفس، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی نژاد، لوسیانو پریرا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین