کد خبر: ۶۹۴۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

سپاهان، فاتح شهرآورد اصفهان شد

تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند با نتیجه سه بر یک به برتری برسند و فاتح شهرآورد اصفهان شوند.
سپاهان، فاتح شهرآورد اصفهان شد
آفتاب‌‌نیوز :

این بازی جذاب و پرموقعیت سه گل داشت. ابتدا محمد محبی روی پاس سجاد شهباززاده در دقیقه ۲ گلی زودهنگام را به ثمر رساند تا بازگشتش به ترکیب اصلی خوش یمن باشد. او زننده یکی از زودترین گل های تاریخ شهرآورد اصفهان شد. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم این تیم ذوب بود که در غیاب سرمربی اش در کنار زمین به علت محرومیت فشار خود را چند برابر کرد. اما سپاهان بود که روی یک ضد حمله به گلی فوق العاده زیبا رسید. پاس عالی سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری را در موقعیت تک به تک با شهاب گردان قرار داد. مهاجم باتجربه سپاهان هم به زیبایی از سد شهاب گردان گذشت و با یک از خود گذشتگی جالب، توپ را به دانیال اسماعیلی ر رساند تا این بازیکن در دقیقه ۷۸ دروازه تیم سابقش را باز کند.

یک دقیقه بعد از گل دوم سپاهان، حسین شنانی بازیکن تعویضی ذوب آهن با یک شوت زیبای بیرون محوطه، فاصله را به یک گل کاهش داد و امیدهای تیم رحمان رضایی را برای بازگشت زنده نگه داشت. البته که در ادامه شاهد به ثمر رسیدن گلی از سوی تیم میزبان نبودیم و سپاهان بود که بازهم به گل رسید. یاسین سلمانی در دقیقه ۹۳ تیر خلاص را به پیکره سفید و سبزها وارد کرد و تعویض طلاییِ طلایی پوشان شد. حالا تیم محرم نویدکیا ۲۵ امتیازی شد. 

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب ذوب آهن:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی‌مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین