کد خبر: ۶۹۴۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
تاکید معاون استاندار تهران:

هیچ راهپیمایی مردمی در ۲۲ بهمن برگزار نمی‌شود

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر برگزاری رژه موتوری و خودرویی در ۲۲ بهمن گفت: هیچ گونه راهپیمایی مردمی در روز ۲۲ بهمن برگزار نمی شود.
هیچ راهپیمایی مردمی در ۲۲ بهمن برگزار نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا گودرزی در جلسه با فرمانداران استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: طبق دستورالعمل شورای امنیت کشور، ستاد ملی کرونا و ستاد استانی، در یوم الله ۲۲ بهمن فقط رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود.

وی افزود: هیچ گونه راهپیمایی مردمی در روز ۲۲ بهمن برگزار نمی شود و به فرمانداران استان تهران تاکید شد تا در اجرای مصوبات جدیت داشته باشند.

گودرزی تاکید کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و نگرانی از شیوع پیک جدید به فرمانداران تاکید شد تا مصوبات ستاد کرونا را به دقت اجرا کنند تا از شیوع موج چهارم کرونا جلوگیری شود.

مسیرهای حرکت موتوری و خودرویی مراسم ۲۲ بهمن در تهران

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتور سواران خواهد بود و خیابان های شهید آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

 جلسه هماهنگی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری در مراسم ۲۲ بهمن تهران صبح شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلاستان تهران برگزار شد و حجت الاسلام سیدمحسن محمودی طی سخنانی بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که باید به نحوه ممکن مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: امسال در حالی یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی می داریم که انقلاب اسلامی قدرتمند تر از همیشه در حال پیشرفت بوده و بسیاری از شعارهای انقلاب تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی نا ملایمات به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می برنند، اما از انقلاب و دستاورده های انقلاب با تمام وجود پاسداری می کنند.

محمودی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت بهداشت طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راهپیمایی هر ساله مردم تهران و شهرستانهای استان گردیده است.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتور سواران خواهد بود و خیابان های شهید آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از تمامی دستگاه ها و همکاران مراسم انقلاب گفت: سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیرهای اصلی را بر عهده خواهند داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز جهت هدایت به مسیرهای اصلی اطلاع رسانی و همراهی لازم را انجام می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین