کد خبر: ۶۹۴۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

تداوم بارش‌ها در برخی نقاط کشور/خیزش گرد و خاک در شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در برخی نقاط کشور تا فردا (۲۰ بهمن) خبر داد و گفت: طی امروز (۱۹ بهمن) خیزش گرد و خاک در برخی نقاط شرق و جنوب شرق دور از انتظار نیست.
تداوم بارش‌ها در برخی نقاط کشور/خیزش گرد و خاک در شرق کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده بارش در غرب و جنوب غرب، مناطقی از جنوب و مرکز کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و خراسان شمالی ادامه دارد همچنین بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به‌صورت برف و در مناطق جنوبی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید است.

وی ادامه داد: شدت بارش نیز امروز (۱۹ بهمن) در شمال و شرق خوزستان، بوشهر، نیمه غربی فارس، شمال خلیج فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز دوشنبه (۲۰ بهمن) بارش پراکنده در استان‌های یزد، خراسان شمالی و شمال کرمان ادامه دارد، اظهارکرد: به‌تدریج سامانه بارشی طی این روز از کشور خارج می‌شود و از روز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده در بیشتر مناطق آسمان صاف خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب غرب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که خیزش گرد و خاک در برخی نقاط شرق و جنوب شرق را به دنبال دارد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ بهمن) نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی، به‌تدریج وزش باد و کمی ابری با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۱ بهمن) نیز کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد، در بعد ازظهر افزایش ابر و با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین