کد خبر: ۶۹۴۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

هوای مازندران ۶ درجه گرم می‌شود

بر اساس تجزیه و تجلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، هوای مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در مناطق ساحلی و جلگه ای نیز با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
هوای مازندران ۶ درجه گرم می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارشی از اواخر امشب، گفت که هوای این استان از فردا تا اوایل هفته آینده به تدریج ۶ درجه سانتیگراد گرم می‌شود.

احمد اسدی شرایط جوی مازندران در روز جاری را نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعت با بارش بران و برف و وزش باد اعلام کرد و افزود: هوای مناطق ساحلی و جلگه‌ ای این استان در روز دوشنبه نیمه ابری و در ارتفاعات نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی دمای فعلی شهر ساری را ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: این میزان در گرمترین ساعت به ۱۵ درجه سانتگیراد بالای صفر رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تجلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، هوای مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در مناطق ساحلی و جلگه ای نیز با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با بیان اینکه هوای مازندران در روز پنجشنبه صاف تا نمیه ابری و از بعدازظهر و شب با افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده همراه است، گفت که شهروندان استان در روز جمعه هوای صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما را تجربه خواهند کرد.

وی از افزایش تدریجی دمای هوا در مناطق مختلف مازندران از فردا تا اوایل هفته آینده خبرداد و افزود: دمای هوای مازندران در روز شنبه هفته آینده در گمترین ساعت به ۲۲ درجه سانتگیراد بالای صفر می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین