کد خبر: ۶۹۴۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

ستاره هلندی در مسیر بازگشت به بارسلونا

ورزش سه نوشت:مارک اوورمارس، ستاره سابق بارسلونا علاقمند به بازگشت به این باشگاه است.
ستاره هلندی در مسیر بازگشت به بارسلونا
آفتاب‌‌نیوز :

در بین رسانه های هلندی، اخباری در احتمال حضور مارک اوورمارس در باشگاه بارسلونا برای فصل بعد منتشر شده است. نشریه دی تلگراف مدعی شد مارک اوورمارس در پایان فصل آژاکس را ترک خواهد کرد و او علاقمند است برای کمک به هدایت پروژه جدید، به عنوان مدیر ورزشی راهی اسپانیا شده و دوباره در باشگاه سابق خود ایفای نقش بکند.

اوورمارس هم از نظر ورزشی و هم از نظر اقتصادی در باشگاه آژاکس عملکرد خوبی داشته و با توجه به شرایط بغرنج مدیریتی در باشگاه بارسلونا در سالهای اخیر، حضور او می تواند گره از کار بلوگرانا باز کند. البته مارک اوورمارس روزگاری در ترکیب آرسنال نیز بازی کرده و بی میل نیست در این باشگاه نیز نقش آفرینی کند. زیر نظر مارک اوورمارس و البته ادوین فان درسار، آژاکس در ساهای اخیر رشد فراوانی داشته و ستاره های پرتعدادی را به سطح اول فوتبال اروپا معرفی کرده است.

دی تلگراف در ادامه اذعان داشت تمایل اوورمارس به بازگشت به بارسلونا یک راز آشکار است و او علاقمند به تجربه یک چالش جدید در باشگاه های سابق خود در فصل آینده خواهد بود. البته گفتی است ویکتور فونت، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا از همین حالا مدیر ورزشی بعدی خود را انتخاب کرده و این پست در اختیار یوردی کرایف خواهد بود. اما خوان لاپورتا و تونی فریکسا، دیگر نامزدهای احراز این پست هنوز گزینه مورد نظر خود را اعلام نکرده اند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین