کد خبر: ۶۹۴۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹

وزیر آموزش و پرورش به پویش آجر به آجر پیوست

وزیر آموزش و پرورش با حضور در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به طرح ملی «آجر به آجر» پیوست.
وزیر آموزش و پرورش به پویش آجر به آجر پیوست
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از گزارش روز سه‌شنبه وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی‌میرزایی با حضور در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نشستی با مدیران و کارکنان این سازمان داشت.

در حاشیه این نشست، وزیر آموزش و پرورش ضمن پیوستن به طرح ملی «آجر به آجر»، بر حضور پرشور فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در این طرح ملی و همچنین پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، تأکید کرد.

طرح ملی «آجر به آجر» با هدف نهادینه شدن فرهنگ مشارکت در امور خیر و جمع‌آوری کمک‌های خرد مردمی برای تامین فضاهای آموزشی در مناطق کم‌برخوردار کشور از اوایل امسال با مشارکت جامعه خیرین مدرسه‌ساز راه‌اندازی شد.

این طرح به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان مالی، در امر مدرسه‌سازی اجرا شد تا در قالب آن افراد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای بتوانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر (یک هزار تومان)، در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

در پویش مهر و محرم بیش از ۱۷۰ هزار نفر مشارکت کردند که خشت‌گذاری مدارس مربوط به این پویش انجام و ساخت مدارس نیز در استان‌ها آغاز شده است.

تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار نفر در طرح ملی آجر به آجر و پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» مشارکت کرده‌اند.

هموطنان خیر می‌توانند کمک‌های مالی خود به امر مدرسه‌سازی را با ورود به سامانهhttp://ajorbajor.ir و اهدای هزینه حداقل یک آجر (۱۰۰۰ تومان) به نام عزیزان خود در امر مقدس مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین