کد خبر: ۶۹۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

استنلی کوبریک به سینما برمی‌گردد

فیلم سینمایی «دیوانگی بزرگ» اثر ناتمام استنلی کوبریک، امسال ساخته خواهد شد.
استنلی کوبریک به سینما برمی‌گردد
آفتاب‌‌نیوز :

تهیه کنندگان کهنه کار بروس هندریکز و گالن واکر، حق فیلم ساخته نشده استنلی کوبریک فقید به نام «دیوانگی بزرگ/ Lunatic At Larg» را دریافت کرده اند و قصد دارند، این فیلم نوآر را برای اکران در سینما تولید کنند. تولید این فیلم سینمایی در پاییز سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

واکر در این باره گفت: فرصت ساخت یکی از پروژه‌های استنلی کوبریک برای نمایش در سینما بعد از چندین سال، رویایی است که به واقعیت تبدیل شد. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم تا فیلمی بسازیم که با سبک ویژه او و دیدگاهش یکسان باشد.

این پروژه یکی از سه داستانی بود که پس از مرگ کوبریک در آرشیوش پیدا شد. کوبریک با جیم تامپسون، نویسنده و فیلمنامه نویس، در نگارش یک فیلمنامه ۷۰ صفحه‌ای همکاری کرده بود و قصد داشت آن را کارگردانی کند.

داستان فیلم اعلام نشده است، اما هندریکز و همکارش آلن وت از طریق «امرلاند بی اینترتینمنت» تهیه کنندگی این فیلم را انجام می‌دهد. واکر و ایوت هاواسی هم با کمپانی فاینلاین مدیا، در جمع تهیه کنندگان این پروژه حضور دارند.

کوبریک که سال ۱۹۹۹ در ۷۰ سالگی درگذشت، با وجود آنکه فیلمهایش مورد تحسین منتقدان بوده، اما هیچگاه موفق به کسب جایزه اسکار بهترین کارگردانی نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین