کد خبر: ۶۹۴۹۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان: کشور به یک دولت جوان انقلابی نیاز دارد

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان گفت: کشور به یک دولت جوان انقلابی با سه ویژگی نشاط، کارآمدی و خستگی‌ناپذیری نیاز دارد.
رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان: کشور به یک دولت جوان انقلابی نیاز دارد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دهاقان با بیان این‌که انقلاب اسلامی متفاوت‌ترین انقلابی است که در دهه‌ها و حتی صد‌ها اتفاق افتاده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هیچ کدام از ویژگی‌های انقلاب‌ها و اتفاقات گذشته را ندارد.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان یادآوری و حفظ شاخصه‌های انقلاب اسلامی را لازم و ضروری دانست و گفت: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران این بود که مستقل از ابر قدرت‌ها شکل گرفت، انقلاب ما در شرایطی به وجود آمد که هیچ ملتی نمی‌توانست بر خلاف نظر شرق و غرب اقدامی انجام دهد.

وی با بیان این‌که ما انقلاب کردیم تا مستقل باشیم و هیمنه شرق و غرب را فرو بریزیم، افزود: بعد از فروپاشی شوروی آمریکایی‌ها فکر کردند دنیا تک قطبی شده است، اما ابر قدرت‌هایی از جمله جمهوری اسلامی به وجود آمدند، شعار نه شرقی نه غربی به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست، ما با همه کشورها تعامل و ارتباط داریم و تنها با آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباطی نداریم.

طالب‌پور با اشاره به این‌که بعضی‌ها آمریکا را همه دنیا می‌دانند، بیان کرد: آن روزهایی که آمریکا ادعا می‌کرد ابر قدرت است گذشت، امروز هیمنه آمریکا فرو ریخته است.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که ما در ۴۲ سال گذشته استقلال خود را حفظ کرده‌ایم و برای آن هزینه کردیم، تصریح کرد: افرادی فکر می‌کنند با روی کار آمدن دولت بایدن مشکلات ما حل می‌شود، بایدن سه وزیر مهم خود را از افراد یهودی ضدایرانی گذاشته است، سیاست اصلی آمریکا یکی است و فقط ظاهر آن فرق می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی رخ داد که برخی می‌گفتند دوران خدا تمام شد، انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) مقابل این تفکرات ایستاد، آمریکایی‌ها امروزه با صراحت اعلام می‌کنند بزرگ‌ترین چالش، رشد روز افزون اسلام‌گرایی است.

طالب‌پور نقش‌آفرینی مردم را متفاوت از انقلاب‌های دیگر دانست و گفت: در انقلاب اسلامی ایران همه اقشار با هم انقلاب کردند و حضور مردم بعد از انقلاب هم حفظ شد و بر خلاف سایر ملت‌ها مردم کنار زده نشدند، در قانون اساسی نیز تضمین تداوم انقلاب حضور مردم است.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که دشمنان تلاش می‌کند که به ما القا کنند حضور مردم در صحنه نیاز نیست، عنوان کرد: باید با تمام توان از این حقی که امام (ره) و انقلاب و قانون اساسی ایجاد کرده است، یعنی حضور در انتخابات استفاده کنیم.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده تأکید کرد و تصریح کرد: کلید حل مشکلات ما شرکت پر شور در انتخابات و انتخاب دولت انقلابی است، کشور به یک دولت جوان انقلابی با سه ویژگی نشاط،کارآمدی و خستگی‌ناپذیری نیاز دارد.

طالب‌پور با بیان اینکه دولت آینده باید اعتقاد کامل به آرمان‌های الهی، اسلامی و انقلابی ما داشته باشد و ضداستکبار باشد و دوباره دم از مذاکره و اعتماد نزند، گفت: باید با تمام توان مقابل استکبار با‌یستیم، به بیان مقام معظم رهبری هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان ادامه داد: برخی که جایگاهی هم در میان مردم ندارند می‌گویند انتخابات سال ۱۴۰۰ باید به حذف ولایت فقیه منجر شود، آرمان و اهداف ما حکومت ولایت فقیه است و باید حواس‌مان را در مقابل چنین افرادی جمع کنیم.

وی با بیان این‌که دولت بعدی باید به توانمندی‌های داخلی باور داشته باشد گفت: توجه به توانمندی‌های داخلی ضروری است و برای حل مشکلات باید از آن بهره‌گیری شود.

طالب‌پور با بیان این‌که دولت جدید باید با فساد مقابله کند، خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با فساد، نبودن فساد در خود دولت است چرا که با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم با وجود تمام مشکلات پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، مسؤولان باید با خدمت صادقانه از این مردم فهیم و انقلابی تشکر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
2
مثل مجلس فعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
جالبه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین