کد خبر: ۶۹۴۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

کشف جسد راننده وانت در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: جسد یک راننده وانت داخل خودرو در انتهای دره ای در منطقه تفریحی و توریستی عباس آباد شهر همدان کشف شد.
کشف جسد راننده وانت در همدان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از کشف جسد این راننده ۵۵ ساله در وانت مشخص شد که چند روز از حضور او در این محل می گذرد چراکه جسد فاسد شده بود.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن خودروی وانت در لابلای درختان انتهای دره عباس آباد در چند روز گذشته کسی متوجه این وسیله نقلیه و سرنشین آن نشده بود.

به گفته وی پرونده این سانحه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی همدان شده است چرا که هنوز قتل یا بروز سانحه رانندگی و سقوط خودرو به دره محرز نشده است.

روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان نیز در این باره گفت: آتش نشانان همدان در یک عملیات امداد و نجات جسم بی جان مصدوم حادثه را به سطح جاده انتقال دادند

عقیلی اظهار داشت: ساعت حوالی ۱۶ روز گذشته سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو به دره در منطقه عباس آباد دریافت کرد و بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه «ارم» به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه در محدوده تپه عباس آباد ‌مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان به عمق دره سقوط کرده است.

روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان بیان کرد: پس از بررسی اولیه، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات خود را به عمق دره رسانده و با پیکر بی جان فردی که دچار سانحه شده بود مواجه شدند.

عقیلی اضافه کرد: پس از جستجوی کامل محل و اطمینان از نبود جسد یا مصدوم دیگری در محل حادثه آتش نشانان پیکر فرد فوت شده را به سطح جاده انتقال داده و به عوامل پزشکی قانونی تحویل دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین