کد خبر: ۶۹۴۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴
جام حذفی پرتغال

طارمی ستاره پورتو؛ بُرد با گل طارمی در دقیقه ۱۱۲ سوخت

تیم فوتبال پورتو با گل «مهدی طارمی» در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های پرتغال در زمین براگا به تساوی یک بر یک رسید. پورتو در حالی‌که ۹ نفره بود در دقیقه ۱۱۲ پیروزی را از دست داد.
طارمی ستاره پورتو؛ بُرد با گل طارمی در دقیقه ۱۱۲ سوخت
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد پنجشنبه در نخستین دیدار دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های پرتغال، پورتو در زمین براگا به تساوی یک بر یک بسنده کرد. این دیدار عجیب، ۱۱۵ دقیقه ادامه یافت.

«مهدی طارمی» که در این فصل عملکرد درخشانی در پرافتخارین باشگاه کشور پرتغال داشته است از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و بازهم ستاره تیمش بود.

در دقیقه نهم اشتباه دروازه‌بان میزبان در خروج از دروازه و دفع ناقص توپ موجب شد تا طارمی با تیزهوشی و ضربه‌ای تماشایی، تنها گل میهمان را به ارمغان بیاورد.

با این اوصاف طارمی به روند گلزنی‌های خود در فوتبال پرتغال ادامه داد. وی چند روز قبل به‌عنوان بهترین بازیکن ماه فوتبال پرتغال انتخاب شده بود.

در دقیقه ۷۰ «لوییس دیاز» هافبک تیم پورتو از زمین بازی اخراج شد.

در اتفاقی عجیب و در اواخر بازی، آمبولانس برای انتقال بازیکن مصدوم به زمین چمن آمد اما پس از لحظاتی خاموش شد تا بازیکنان دو تیم برای خارج کردن آمبولانس از زمین دست به کار شوند.همین معطلی موجب شد تا داور برای نیمه دوم، ۱۵ دقیقه وقت اضافه در نظر بگیرد.

در دقیقه ۸۷، طارمی تعویض شد و جای خود را به «اونیلسون» داد.

در دقیقه ۹۶، «متئوس اوریبه» هافبک کلمبیایی میهمان هم اخراج شد تا پورتو ۹ نفره شود.

حملات همه جانبه براگا در دوازدهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نتیجه داد و «باربوسا» دروازه پورتو را گشود تا براگا از شکست فرار کند.

پنجشنبه شب در دیگر دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی، استوریل میزبان بنفیکا خواهد بود. بازی‌های برگشت نیز، ۱۳ اسفندماه برگزار خواهد شد تا چهره فینالیست‌ها مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین