کد خبر: ۶۹۵۲۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴

کدام کشورها دوست دارند ایران عضو اف‌ای‌تی‌اف نشود؟

یک اقتصاددان گفت: کشورها و دولت‌های مرتجع منطقه مانند عربستان سعودی،‌اسرائیل و تندروها در آمریکا بسیار دوست دارند تا ما اف ای تی اف را نپذیریم و در نزد جهانیان منزوی شویم.
کدام کشورها دوست دارند ایران عضو اف‌ای‌تی‌اف نشود؟
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پازوکی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: به نظر بنده نباید در زمین دشمن بازی کرده و خود را در جهان منزوی کنیم و به همین دلیل باید دنبال منافع ملی ملت ایران باشیم .

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: دومین نکته ای که باید به آن توجه داشت، مربوط به نظام حکمرانی خوب است در این زمینه ما باید تصمیمات بخردانه و در جهت منافع ملی بگیریم. البته باید توجه داشت که این مساله تنها به عهده قوه مجریه و دولت نیست بلکه مجموعه حکومت یعنی قوای مقننه و قضاییه (که نقش به سزایی در امنیت و ثبات اقتصادی کشور دارد) در کنار قوه مجریه و دولت باید تصمیمات بخردانه، شفاف، منطقی و علمی در چهارچوب منافع ملی بگیرند.

پازوکی بیان کرد:در یک کلام ؛ دولت باید انضباط اقتصادی را در داخل همراه با باز شدن اقتصاد، روابط با کشورهای همسایه، سپس کشورهای اسلامی و در نهایت با جامعه جهانی برقرار کند.امروز رقبای ایران دوست ندارند ما در جهان بدرخشیم نباید در زمین مرتجعین منطقه مثل عربستان سعودی و اسرائیل بازی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
وقتی که اونائی که باید تصمیم بگیرن مثل بچه‌ها رفتار میکنن باید هم همینجور براشون ادله آورد. ما هم وقتی بچه‌مون مریضه و دوا رُ نمیخوره، میگیم ببین اگه نخوری میدیم بچه همسایه بخوره تا شاید بهش بَر بخوره و از سر حسادت و زرنگ بازی به خوردن دارو نظر مثبت پیدا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
1
باندهای مافیایی نمیگذارند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
1
1
دقیقا برعکس داره میگه! مقامات آمریکایی بارهاست که از ایران می خوان تا اف ای تی اف رو بپذیرن!
علی فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
2
یک عده در داخل کشور مشغول پولشویی هستند و نمی خواهند کارشان رو بشود و متاسفانه در مراکز قدرت هم نفوذ دارند!!! فاجعه است به اسم کمک به حزب الله لبنان ۸۰ میلیون ایرانی را بدبخت کرده اند در حالیکه خودشان مشغول دزدی و پولشویی هستند و نمی خواهند دستشان رو بشود!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین