کد خبر: ۶۹۵۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
بازگشت نوبت‌کاری به ادارات

وضعیت خوزستان قرمز شد/ مردم منتظر روزهای ناگواری باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قرمز شدن وضعیت هشت شهر خوزستان خبر داد.
وضعیت خوزستان قرمز شد/ مردم منتظر روزهای ناگواری باشند
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد ابول‌نژادیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "آژیر قرمز کرونا در خوزستان به صدا در آمد.

مطابق جدیدترین بررسی‌ها ۸ شهر اهواز، کارون، دزفول، شادگان، آبادان، خرمشهر، شوشتر و ماهشهر در وضعیت قرمز و بسیار پر خطر کرونا قرار گرفتند.

وضعیت کنونی استان ناگوار و بسیار نگران‌کننده است که خروج از آن نیازمند اقدام فوری و جدی است."

تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در شهرهای قرمز خوزستان / بازگشت نوبت‌کاری به ادارات

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان نیز جزئیات بازگشت محدودیت‌ها به استان با قرمز شدن تعدادی از شهرها را تشریح کرد.

رضا نجاتی با بیان اینکه هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت آبی قرار ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ شهر اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، هویزه و دشت آزادگان در وضعیت قرمز و خرمشهر، رامهرمز، شوش، امیدیه و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند.

وی با اشاره به برگشت اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، افزود: در شهرهای نارنجی و قرمز یک‌سوم و در شهرهای زرد دوسوم کارکنان ادارات و نیروهای ستادی شرکت‌ها در محل کار حضور می‌یابند و بقیه به صورت نوبت‌کاری فعالیت می‌کنند. این مصوبه شامل همه ادارات به جز ادارات و سازمان‌های ضروری است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک، در شهرهای نارنجی مشاغل گروه یک و ۲ و در شهرهای زرد مشاغل گروه یک، ۲ و ۳ اجازه فعالیت دارند.

نجاتی تصریح کرد: تردد نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در تمام شهرهای خوزستان ممنوع است. تردد خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و در صورت مشاهده، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهای قرمز تعطیل و فعالیت به صورت مجازی خواهد بود. ساعت فعالیت ادارات در اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرهای استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

نجاتی با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها، تصریح کرد: اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا که مستلزم تجمع هستند، داده نخواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: این مصوبات برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها در همه شهرستان‌ها لازم‌الاجرا است و در غیر این صورت، برابر قانون برخورد خواهد شد.

مردم خوزستان منتظر روزهای ناگواری باشند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: با این روندِ وضعیت خوزستان، مردم باید منتظر روزهای ناگواری باشند.

رضا نجاتی با اشاره به روند افزایشی بیماری در استان اظهار کرد: شرایط شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست و از این روند نگران هستیم. با این روندِ وضعیت خوزستان، مردم باید منتظر روزهای ناگواری باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر لزوم خودداری از حضور در بازارها و اماکن شلوغ، گفت: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و کرونا را جدی بگیرند تا در روزهای پایان سال با خبرهای ناگوار مواجه نشوند.

نجاتی در خصوص احتمال قرنطینه سراسری خوزستان، تصریح کرد: تصمیمات به شرایط استان بستگی دارد؛ هر چه شرایط بدتر شود، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها افزایش می‌یابد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
مردم خوزستانکدام روز خوب را داشته اندکه حالا منتظر روزهای بد باشند . همیشه این مردم زجر کشیدند که ما تهران نشین ها راحت باشیم .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین