کد خبر: ۶۹۵۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

باند سارقان در ملایر متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منزل و دستگیری ۱۱متهم و کشف پنج فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۲ پاسداران در ملایر خبر داد.
باند سارقان در ملایر متلاشی شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدباقر سلگی در این رابطه بیان کرد: به دنبال وقوع سرقت های منزل این موضوع در دستور کار مأموران این یگان قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه سرانجام مخفیگاه سه نفر از سارقان تحت تعقیب شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی هر سه متهم دستگیر شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: بلافاصله متهمان به یگان انتقال یافتند و در تحقیقات فنی و تخصصی از آنها، تعداد پنج فقره سرقت از منازل کشف شد و در ادامه نیز تعداد چهار نفر از همدستان سارقان و چهار نفر از مالخران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از پاتوق آنها ۱۵ سانت موادمخدر صنعتی از نوع هروئین و دو جام پایپ و اموال مسروقه شامل یک دستگاه اجاق گاز پنج شعله فردار، سه دستگاه بخاری گازی، یک دستگاه سماور گازی، یک دستگاه یخچال فریزر، دو تخته فرش، یک دستگاه توستر، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، سرویس ۱۸ پارچه چینی، سرویس ۱۸ پارچه آرکوپال، سه عدد دیگ بزرگ، سرویس قاشق و چنگال ۱۸ نفره، پنج عدد پتوی گلبافت، اتو، آبمیوه گیری، لوازم آشپزخانه و جهیزیه کامل عروس به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون تومان از مکانی در خارج از شهرستان کشف شد.

سلگی با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده هر ۱۱ متهم تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان امکانات خود را به تجهیزات و لوازم بازدارنده و ضدسرقت مجهز کنند و در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت های ۱۱۰ در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از کشف سه وسیله نقلیه مسروقه با هوشمندی پلیس آگاهی ملایر خبر داد و یادآور شد: با اعزام گشت های تخصصی و هدفمند مأموران این یگان، یک دستگاه خودروی زانتیا را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه با بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد که این خودرو در استان قزوین سرقت شده است، گفت: به دنبال کشف خودروی مسروقه، مأموران این یگان با انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه یک نفر سارق موتورسیکلت را شناسایی کردند.

سلگی با اشاره به اینکه طی هماهنگی با دستگاه قضایی فرد متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در مخفیگاه او تعداد دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند، خاطرنشان کرد: تلاش همه جانبه ای برای کشف پیش دستانه و برخورد بی امان با سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین